- Що змінилося для спецгрупи з єдиного податку з 5 квітня: аналіз редакції
- Звільнення від сплати податку на нерухомість та зміни у пільгах з екоподатку: аналіз Закону №2142
- Коли роботодавець звітує з ПДФО, ВЗ та ЄСВ у 2022 році?
- 6500 грн роботодавцю за працевлаштованого переселенця
- Як індексувати зарплату у квітні 2022 року?
- Підстава для нарахування зарплати мобілізованим та бійцям ТрО
- Як застосовувати граничні торговельні націнки на соціально значущі товари?
- Бронювання працівника: якого листа написати?
- Безоплатне надання працівникам основних засобів підприємства
- Виправлення помилки у платіжці через повернення коштів
- Як складати АН на передання пального на зберігання та повернення зі зберігання?
- Пріоритетність законодавчих актів на період воєнного стану: Закон №2136 чи КЗпП?
- Особливості укладення трудового договору в умовах воєнного стану за Законом №2136
- Особливості переведення та зміни істотних умов праці в умовах воєнного часу за Законом №2136
- Розірвання трудового договору з ініціативи працівника в умовах воєнного часу за Законом №2136
- Розірвання трудового договору з ініціативи роботодавця в умовах воєнного часу за Законом №2136
- Встановлення та облік часу роботи (відпочинку) в умовах воєнного часу за Законом №2136
- Особливості організації кадрового діловодства та архівного зберігання кадрових документів у період дії воєнного стану за Законом №2136
- Робота в нічний час у період дії воєнного стану за Законом №2136
- Особливості залучення до роботи жінок на важких роботах за Законом №2136
- Особливості оплати праці у період дії воєнного стану за Законом №2136
- Порядок зупинення дії окремих положень колективного договору в умовах воєнного часу
- Особливості відпусток працівників у період дії воєнного стану за Законом №2136
- Призупинення дії трудового договору в умовах воєнного часу за Законом №2136
- Особливості діяльності профспілкових організацій на період дії воєнного стану
- Як отримати декретні під час війни
- При коригуванні фінрезультату вартість товарів, придбаних у платників єдиного податку, не враховується
- Збільшення фінрезультату при здійсненні контрольованих операцій
- Розрахунок податкової знижки у зв’язку з переобладнанням транспортного засобу
- Обчислення та сплата фізособою транспортного податку
- Витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок формуються територіальними органами Держгеокадастру
- Заповнення гр. 4 та 5 додатка 4ДФ у разі несвоєчасної виплати зарплати
- Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо вдосконалення законодавства на період дії воєнного стану
- Про внесення змін до Кримінального кодексу України щодо відповідальності за незаконне використання гуманітарної допомоги
- Деякі питання бронювання військовозобов’язаних в умовах правового режиму воєнного стану (зі змінами, внесеними постановою КМУ від 07.03.2022 р. №218)
- Деякі питання здійснення митного контролю та митного оформлення товарів, зокрема транспортних засобів, в умовах воєнного стану
- Про збір, обробку та облік інформації про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації
- Про внесення до деяких постанов Кабінету Міністрів України змін щодо строку повторного огляду осіб з інвалідністю та продовження строку дії деяких медичних документів в умовах воєнного стану
- Щодо ввезення гуманітарної допомоги на територію України в умовах воєнного стану (станом на 02.04.2022 р.)
- Мінімуми
- Таблиця розмірів ЄСВ, які нараховуються залежно від видів доходів
- Ставки податку на доходи фізичних осіб на деякі види доходів
- Максимальний розмір заробітної плати, з якої сплачується єдиний соціальний внесок*
- Облікова ставка НБУ
- Таблиця індексів інфляції
- Офіційні курси валют за тиждень 28.03.2022 — 02.04.2022 р.
- Таблиця індексації заробітної плати
- Курси валют 01.04.2022 р.
- Мінімальні розміри статутних капіталів господарських товариств у 2022 році
на мiсяць безкоштовно!Спробувати
Головні новини
- ДПС вже надсилає квитанції №2 щодо повідомлень про прийняття на роботу з 28 вересня
- Дайджест «Дебет-Кредит» за тиждень: головні бухгалтерські новини за 28 вересня - 2 жовтня (аудіоверсія)
- Перехід з КВЕД-2010 на NACE 2.1-UA з 2027 року: практичний довідник для бізнесу
- Календар бухгалтера на 05 – 09 жовтня 2026 року: усі строки звітування та сплати податків
- ПДВ-пільги за п. 197.15 ПКУ на ремонт прибудинкових територій за бюджетні кошти немає: роз'яснення ДПС
Головне за тиждень
від редакції «Дебет-Кредит»
Останні консультації
- Вихід матері з відпустки для догляду за дитиною у 2026 році: алгоритм дій за КЗпП (аудіоверсія)
Дитині працівниці виповнюється 3 роки 17.09.2026 р. Потрібно визначити останній день відпустки для догляду за дитиною та дату, з якої працівниця має стати до роботи відповідно до КЗпП
- Безпідставне набуття майна у 2026 році: стягнення вартості та докази за ЦКУ (аудіоверсія)
Контрагент отримав кошти, товар або користувався майном без належно укладеного договору. За яких умов можливо стягнути їх вартість за правилами про безпідставне набуття майна відповідно до ЦКУ та якими доказами підтвердити факт отримання, користування і розмір заборгованості?
- ТТН при перепродажу ємностей із подальшим монтажем: як оформити два етапи перевезення у 2026 році (аудіоверсія)
Підприємство 1 купує ємності у Підприємства 2 для продажу з монтажем Підприємству 3. Вантаж доставляють спочатку на склад Підприємства 1 для розвантаження й приймання, а потім — на об’єкт Підприємства 3; передачу змонтованої системи оформлять після завершення робіт. Скільки ТТН потрібно оформити та коли виникають облікові наслідки й зобов'язання з ПДВ?
- Податки із доходу фізособи 45 191,70 грн у 2026 році: ПДФО, ВЗ та ЄСВ (аудіоверсія)
Які суми ПДФО, військового збору та ЄСВ слід розрахувати із доходу фізособи 45 191,70 грн у 2026 році?
- ПДВ 20% за товар без вивезення у 2026 році: ризики та облік заборгованості (аудіоверсія)
Підприємство отримало валютну передплату від покупця-нерезидента за харчовий ароматизатор. Право власності перейшло після оплати, але товар чотири місяці перебував на складі в Україні й втратив придатність. Покупець відмовився від вивезення та доручив утилізацію. Сторони планують оформити акт приймання-передачі в Україні. Як відобразити ПДВ, який покупець не відшкодує: як безнадійну заборгованість чи іншим способом?
Семінари для бухгалтерів
- ТОП-10 кадрових помилок, які потрібно негайно виправити! Зміни у кадровому обліку: ЄРК-КП і профстандарти замість посадових інструкцій. 42 нових кадрових документів: що змінилось та як перейти? + Квота 4% за ІІІ квартал і нова звітність...
Лектор: Мойсеєнко Т.
8 жовтня, четвер - Податкова резидентність осіб, що виїхали закордон. Доходи, податки, спадщина
Лектор: Доценко-Білоус Н.О.
9 жовтня, пʼятниця - Інтерактивний онлайн-курс «Військовий облік без штрафів + бронювання без помилок» Практичний курс для кадровика, від списків до перевірки бронювання
Лектор: Мойсеєнко Т.
9 жовтня, пʼятниця - Бухгалтерська осінь-2026: гарячі податково-облікові питання. Податок на прибуток і бухоблік: де шукати ризики у 2026–2027 рр
Лектор: Величко В. В.
9 жовтня, пʼятниця
Перевір свого контрагента:
сервіс надано OpenDataBot




