Крадіжки та пожежі під час війни
Під час воєнного стану майно підприємства часто буває зруйновано, зокрема, внаслідок пожежі чи вкрадено. Чи виникає при цьому ПЗ з ПДВ за п. 198.5 ПКУ?
Ставка ПДВ 7%: як підтвердити?
Підприємство планує продавати турнікети-джгути кровоспинні. Якими документами підтвердити правомірність застосування ставки 7%?
Зведені податкові накладні-2
Продовжуємо розгляд випадків, у яких платник ПДВ добровільно може обрати складання зведеної податкової накладної. А ще розглянемо випадки, коли це є обов’язковим!
Формула дисконтування та ставка відсотка
У попередній статті ми розглянули правила дисконтування заборгованості. А тепер перейдемо до практики: формули та прикладу розрахунку.
Обліковували окремо, продаємо як один об’єкт
ТОВ — платник податку на прибуток та ПДВ продає будівлю з обладнанням, що обліковуються на субрахунку 103 та 104 відповідно. Як відобразити цю операцію в обліку?
Податкові пільги в зоні бойових дій
Відновлення дії держреєстрів та надання адмінпослуг на територіях ведення бойових дій призвело до проблем застосування на них податкових пільг.
Внесення права вимоги до статутного капіталу
Підприємство має борг. Кредитор передає право вимоги боргу третій особі, а та хоче обміняти її на частку СК боржника. Що буде в обліку?
Бухоблік квартири для перепродажу
Квартира призначена для продажу, але підприємство несе експлуатаційні та комунальні витрати з її утримання. Як обліковувати?
Облік малоцінки
Підприємство придбало матеріальні активи, які використовуватимуться протягом певного періоду. Як їх обліковувати — у складі малоцінних предметів чи необоротних активів?
Митниця донарахувала мито та ПДВ
За листом коригування митниця донарахувала ПДВ та мито на товар, увезений у липні 2023 року, який уже продано. Як списати мито, яке було б віднесене на собівартість товару?
Документальне оформлення відряджень
Які документи потрібно створювати роботодавцю під час скерування працівників у відрядження? Чи обов’язково мусить бути Положення про відрядження?
Регістри бухобліку: правила ведення
На сьогодні чинними є дві Методрекомендації із застосування регістрів бухобліку малими підприємствами — №422 і №720. А ще є Методрекомендації №356, систему регістрів яких може використовувати будь-яке підприємство.
Чи сплачувати екологічний податок?
Чи має звітувати і сплачувати екоподаток підприємство, яке використовує стаціонарні джерела забруднення повітря у госпдіяльності?