Якщо підприємство виявило помилку у повідомленні про прийняття на роботу працівника, її потрібно виправити.
Для цього передбачено два типи повідомлень:
«початкове» — подання інформації про прийняття працівника на роботу;
«скасовуюче» — подається у разі допущення помилки роботодавцем та необхідності внесення змін до повідомлення про прийняття працівника на роботу.
Отже, у разі виявлення помилки роботодавцем та необхідності внесення змін до повідомлення про прийняття працівника на роботу потрібно подати повідомлення типу «скасовуюче» з помилковими даними (де міститься помилкова категорія особи «2») і одночасно повідомлення типу «початкове» з правильними даними (де вже буде зазначено правильну категорію особи «1»).
Штрафу за подання уточнювальної інформації про прийнятих працівників до податкових органів чинним законодавством не передбачено.