• Посилання скопійовано

Порядок обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування)

Затверджений Наказом ДПАУ від 28.02.2011 р. №112
Зареєстрований у Мін'юсті України 17.03.2011 р. за №356/19094
Чинний з 01.04.2011 р.

Порядок обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування)

Суттєво. У разі здійснення гарантійних замін товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування) платник податку зобов'язаний вести окремий облік покупців, що отримали таку заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування).

! Платникам податку на прибуток

1. Цей Порядок розроблено на виконання підпункту 140.1.4 пункту 140.1 статті 140 розділу III Податкового кодексу України.

2. Цей Порядок застосовується при визначенні витрат платника податку на гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійні заміни товарів, проданих платником податку, вартість яких не компенсується за рахунок покупців таких товарів.

3. У разі здійснення гарантійних замін товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування) платник податку зобов'язаний вести окремий облік покупців, що отримали таку заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування).

4. Облік операцій з гарантійних замін товарів або гарантійного ремонту (обслуговування) необхідно вести в кількісному та вартісному виразі за такими видами (групами) усунення недоліків товарів:

а) безоплатне усунення недоліків товару;

б) відшкодування витрат на усунення недоліків товару;

в) пропорційне зменшення ціни;

г) заміна товару таким же товаром або аналогічним, з числа наявних у продавця (виробника), товаром;

ґ) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми.

5. Облік покупців ведеться платниками податку самостійно у Книзі обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування) (далі — Книга), за формою, що додається.

6. Книга повинна бути прошнурована, пронумерована та скріплена печаткою і підписом керівника суб'єкта господарювання або його уповноваженого представника.

7. Книга є документом із строком зберігання три роки.

У графі 2 Книги зазначається особа-покупець та реквізити документа, що засвідчує її особу (законного представника).

Графи 3 — 7 заповнюються згідно з їх змістом щодо бракованого товару.

У графах 8 — 10 зазначаються відповідні дати.

Графи 11 — 20 заповнюються із первинних документів платника податку відповідно до пункту 4 цього Порядку. Сума в графах 11, 13, 15, 17, 19 зазначається без ПДВ.

Записи в Книзі здійснюються за всіма проведеними операціями не пізніше дати отримання покупцем замінених товарів або послуг з гарантійного ремонту (обслуговування).

Директор Департаменту адміністрування податку на прибуток
та інших податків і зборів (обов'язкових платежів) Н. ХОЦЯНIВСЬКА

До змісту номеру