• Посилання скопійовано

Повідомлення про виплату коштів від ПФУ працівникам: який алгоритм заповнення та строки подання?

Для фінансування лікарняного за страхові кошти роботодавець не пізніше 5 робочих днів з дати ухвалення рішення про призначення виплати формує в кабінеті страхувальника на вебпорталі ПФУ заяву-розрахунок щодо сплати за листком / листками непрацездатності та надсилає до ПФУ.

ПФУ опрацьовує заяву-розрахунок за листком непрацездатності та ухвалює рішення щодо фінансування страхової виплати.

Не пізніше трьох робочих днів після надходження заяви-розрахунку ПФУ переказує виплату на окремий рахунок страхувальника.

Роботодавець, отримавши кошти на рахунок, як правило, не пізніше найближчого дня, встановленого для виплати зарплати, виплачує застрахованій особі допомогу.

Протягом місяця з дня виплати за кошти ПФУ роботодавець повинен надіслати повідомлення до ПФУ.

Подати повідомлення можна через кабінет страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України.

Алгоритм створення повідомлення про виплату коштів:

1. Увійдіть до розділу «Заяви-розрахунки» в кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг ПФУ.

2. Оберіть потрібну заяву-розрахунок.

3. Натисніть «Створити повідомлення»

4. За потреби — відредагуйте дані у повідомленні та оберіть листок непрацездатності для редагування даних щодо виплати.

5. Внесіть дату виплати та суму, виплачену коштом ПФУ.

6. Сформуйте повідомлення після внесення всіх даних.

7. Перевірте всі дані, підпишіть та відішліть повідомлення до ПФУ.

8. Переглянути повідомлення та його статус можна у розділі «Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам».

Після збереження, підписання та надсилання повідомлення до ПФУ:

  • якщо сума у повідомленні щодо всіх листків непрацездатності дорівнює профінансованій сумі за цими листками непрацездатності, — повідомлення автоматично отримує статус «Прийнято»;
  • якщо виявлено розбіжності у сумах, повідомлення буде надіслано на опрацювання фахівцями ПФУ.
До змісту номеру