Ініціювання електронних перевірок
Одним із видів позапланових перевірок є документальна невиїзна електронна перевірка (пп. 75.1.2 ПКУ). Ініційована вона може бути виключно платником податків. Наразі маємо проект нового порядку подання заяви про проведення електронної перевірки. Проаналізуймо його суть.
Списання штрафів — перехідний період
На нашому підприємстві була проведена планова перевірка, внаслідок якої ми отримали податкове повідомлення-рішення з нарахованими ПЗ та штрафами. Податкове повідомлення-рішення датовано 31.08.2015 р., а ми його отримали 04.09.2015 р. Чи треба якимось чином повідомляти податковий орган, що ми згодні оплатити лише ПЗ? Чи повинна податкова повідомити нас про те, що штрафні санкції списані у зв'язку зі сплатою ПЗ у строки, зазначені у п. 35 підрозділу 10 Перехідних положень ПКУ?
Природний убуток: тонкощі обліку
Будь-яке підприємство, що має справу з нештучним, нефасованим товаром чи запасами, обов'язково стикається з питанням їх убутку. У цьому матеріалі поговоримо про облікові нюанси природного убутку та його наслідки для оподаткування.
ЕЦП на податковій накладній
У податковій накладній від 06.08.2015 р. зазначено підпис, що відрізняється від електронного. Як це виправити? Скласти розрахунок коригування до цієї накладної і підписати правильно?
Валютні доходи
Отримання доходу в іноземній валюті — явище вже радше звичне, ніж виняткове, а залучення в Україну валютних надходжень тільки вітається контролюючими органами. Такий дохід може отримати і підприємець, і юрособа. Розгляньмо, як такі доходи оподатковуються та обліковуються.
Сплата екоподатку та розміщення відходів
У попередній статті («ДК» №37/2015) ми наголосили на особливостях контролю за виконанням вимог Закону про відходи щодо поводження з твердими побутовими відходами (ТПВ) госпсуб'єктів. Тепер спинимося на сплаті екоподатку та контролі з боку органів ДФС, а також необхідності отримання дозволів на розміщення ТПВ.
ПДВ-розлучення
Причин розлучитися зі статусом платника ПДВ у суб'єктів господарювання є чимало. Але, мабуть, головна — це складність і трудомісткість роботи системи електронного адміністрування ПДВ, а також необхідність платникам акумулювати кошти на електронних рахунках, позбавляючи таким чином себе частини необхідних оборотних коштів. Що чекає підприємство, яке прийняло рішення позбавитися уз, що пов'язують його з цим непрямим податком?
Основні засоби в обліку
Про те, як визначаються об'єкти ОЗ у податковому обліку платників податку на прибуток, ми писали неодноразово. Проте на практиці виникає безліч запитань, пов'язаних із використанням ОЗ. Спробуймо надати відповіді на найбільш цікаві з них.
Формування ПК за тимчасовими МД
Підприємство оплатило товар, проте під час його доставки на територію України стався форс-мажор. Ми як покупці не можемо наразі прийняти товар: недостатньо документів. Наразі на частину товару оформлено МД типу ІМ-74 і його поміщено на митні склади, а на частину товару — ІМ-40 ТН. Чи є такі тимчасові МД підставою для формування ПК з ПДВ? Чи не буде порушення строків поставки?
Заміна дисків на орендованому автомобілі
Підприємство-орендар замінило диски на орендованому авто. Вартість одного диска — 5000 грн. Усього замінили чотири диски на загальну суму 20 тис. грн. У договорі оренди авто передбачено, що ремонт здійснюється за рахунок орендаря. Як обліковувати понесені витрати?
Втрата талона на ПММ
Якими є наслідки втрати талона на паливо для підприємства та для водія?