Лист Державної податкової адміністрації України від 20.07.2011 р. №13096/6/10-1015/2871
Про надання податкової консультації
Суттєво. Контролюючий орган, який розглядає скаргу платника податків, зобов'язаний прийняти вмотивоване рішення та надіслати його протягом 20 к. д., наступних за днем отримання скарги, на адресу платника податків поштою з повідомленням про вручення або надати йому під розписку.
! Платникам податків
Державна податкова адміністрація України розглянула ваш запит <...> щодо окремих аспектів адміністративного оскарження рішень органів ДПС та повідомляє таке.
Розгляд скарг платників податків, поданих в адміністративному порядку, регламентується статтями 55, 56 глави 4 розділу II Податкового кодексу України (далі — Кодекс).
Відповідно до п. 56.8 статті 56 Кодексу контролюючий орган, який розглядає скаргу платника податків, зобов'язаний прийняти вмотивоване рішення та надіслати його протягом 20 календарних днів, наступних за днем отримання скарги, на адресу платника податків поштою з повідомленням про вручення або надати йому під розписку.
Керівник (або його заступник) відповідного контролюючого органу може прийняти рішення про продовження строку розгляду скарги платника податків понад 20-денний строк, ..., але не більше 60 календарних днів, та письмово повідомити про це платника податків до закінчення строку, визначеного в пункті 56.8 цієї статті (п. 56.9 ст. 56).
Скарга вважається також повністю задоволеною на користь платника податків, якщо рішення керівника контролюючого органу (або його заступника) про продовження строків її розгляду не було надіслано платнику податків до закінчення 20-денного строку, зазначеного в абзаці першому п. 56.9 ст. 56 Кодексу.
Перший заступник голови комісії з проведення реорганізації ДПА України,
заступник голови ДПС України О. КЛИМЕНКО