Це питання дуже важливе для всіх роботодавців, в кого ліміт бронювання менший за 100%.
Так, звільнення військовозобов’язаних працівників, якщо на їхнє місце швидко не знайшли заміну, зменшує ліміт бронювання. Але роботодавців турбує не так це, як наслідки.
На практиці дуже часто трапляється ось яка ситуація:
На момент бронювання на підприємстві було 80 військовозобов’язаних і забронювали 40, тобто 50%. Потім 20 військовозобов’язаних звільнилися. Чи потрібно розбронювати 10 працівників, аби не перевищувати ліміту бронювання?
Законних підстав для анулювання броні відстрочки немає, Порядок №76 цього не вимагає.
Про це ми писали тут:
Зверніть увагу! Є лист Міноборони від 10.04.2025 №220/25/ВихЗВГ/145, в якому сказано, що підприємство зобов'язане самостійно вжити заходів для приведення кількості заброньованих працівників у відповідність до зменшеного ліміту.
Тим, хто цього не зробить, Міноборони погрожує втратою статусу критичного підприємства або організації та анулюванням усіх наявних у роботодавця броней.
Про це ми писали тут: «Звільнення працівників та вплив на квоту бронювання: що каже Міноборони» (текст згаданого листа ви знайдете у статті).
Але, повторимо, в Порядку №76 такої підстави для анулювання броні, як зміна ліміту бронювання на підприємстві у майбутньому, не зазначено.
