Страхувальник, який за заявою-розрахунком отримав від ПФУ кошти для страхових виплат працівникам, повинен протягом місяця з дня проведення відповідних виплат повідомити про це ПФУ.
Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам можна сформувати в електронному кабінеті на вебпорталі ПФУ, натиснувши кнопку «Створити повідомлення» в екранній формі заяви-розрахунку, яка набула статусу «Оплачено». Основна частина реквізитів повідомлення заповниться автоматично, дублюючи інформацію із заяви-розрахунку. Ручне введення передбачено для даних щодо виплати: дати виплати та суми, виплаченої за кошти Фонду.
Якщо сума у повідомленні за всіма листками непрацездатності дорівнює профінансованій сумі, то після збереження, підписання та надсилання повідомлення до ПФУ йому автоматично буде присвоєно статус «Прийнято».
У разі розбіжності суми повідомлення потрапить на опрацювання спеціалістами Фонду. Переглянути вже надіслані повідомлення можна в кабінеті страхувальника на вебпорталі ПФУ в розділі меню «Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам».
Увага! У разі відсутності інформації від страхувальника про виплати застрахованим особам протягом трьох місяців з дня здійснення фінансування відповідним підрозділом ПФУ буде проведено документальну перевірку використання страхувальником коштів Фонду.