- Декларація ЄП ІІІ групи ФОПів за півріччя
- Другий етап земельної реформи
- Декларація ЄП ІІІ групи юросіб за півріччя
- ОЗ в експлуатації: амортизація
- Нова адмінпроцедура в режимі «paperless»
- «Негосподарські» витрати і ПДВ
- Нове в реєстрації ЮО, КБВ та нерухомості
- Оновлено Порядок подання е-відомостей до ПФУ
- Інші витрати платників податку на прибуток
- ФОПи, які припинили діяльність, подають останню декларацію з ЄП протягом 20 к. д. за останнім днем місяця припинення
- Заповнення граф 2, 3, 4 розділу 9 додатка 1 до декларації платника ЄП-ФОП
- Документи для отримання ліцензії на роздрібну торгівлю пальним
- До 25 липня 2022 р. самостійне виправлення помилок, що призвели до заниження ПЗ, обійдеться без штрафів і пені
- Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо перегляду окремих пільг з оподаткування
- Про доставку фіскального чека від покупця надходить SMS-повідомлення
- Щодо збереження права на відпустку за працівником після повернення з військової служби
- Втрата книги обліку доходів (книги обліку доходів і витрат), що велася до 2021 року
- Щодо СГ, які не здійснюють господарську діяльність у період воєнного стану на території України
- Яким чином формувати чеки на продаж тютюнових виробів, вироблених до та після 01 квітня 2022 року та на сьогоднішній день не реалізованих?
- Дії суб’єкта господарювання при виникненні помилки під час завантаження ПРРО на Windows
- Про інформування
- До уваги платників єдиного податку четвертої групи (юридичних осіб)!
- Оподаткування ПДВ експорту товарів за договором комісії
- Щодо прийняття банком від платників єдиного внеску платіжних доручень на переказ коштів на виплату заробітної плати під час воєнного стану
- Закон України №2260-ІХ: формування податкового кредиту
- Щодо реєстрації довіреностей в Єдиному реєстрі довіреностей в умовах воєнного стану
- Щодо надання роз’яснення деяких норм Правил організації діловодства та архівного зберігання документів (витяг)
- Мінімуми
- Таблиця розмірів ЄСВ, які нараховуються залежно від видів доходів
- Ставки податку на доходи фізичних осіб на деякі види доходів
- Максимальний розмір заробітної плати, з якої сплачується єдиний соціальний внесок*
- Облікова ставка НБУ
- Таблиця індексів інфляції
- Таблиця індексації заробітної плати
- Курси валют 01.07.2022 р.
- Мінімальні розміри статутних капіталів господарських товариств у 2022 році
на мiсяць безкоштовно!Спробувати
Головні новини
- Відбудова житла за рахунок місцевого бюджету у 2026 р. звільнена від ПДФО та ВЗ: роз'яснення ДПС для мешканців
- Оформлення відстрочок через інвалідність у Резерв+ з 5 жовтня знов доступне
- Інвентаризація резерву сумнівних боргів і забезпечень – 2026: бухгалтерські та податкові наслідки
- Розміри ЄСВ з 1 січня 2027 р.: що чекає працівників, роботодавців та ФОПів за проєктом Держбюджету-2027
- Запит ДПС з вимогою пояснити причину збитків підприємства у 2026 році: аналіз норм ПКУ і зразок відповіді
Головне за тиждень
від редакції «Дебет-Кредит»
Останні консультації
- Утримання аліментів за виконавчим листом у місяці виплати разового доходу до дати початку стягнення (аудіоверсія)
З якої суми доходу роботодавець повинен утримати 50% аліментів у вересні 2026 року при загальному нарахованому доході 464 130,00 грн, якщо премія у сумі 302 000,00 грн була нарахована та виплачена 04.09.2026 р., а встановлена дата початку утримання за виконавчим документом — 08.09.2026 р.?
- Оплата Е-лікарняних при нещасному випадку за наявності різних номерів випадків непрацездатності (аудіоверсія)
Працівник потрапив у ДТП у січні, лікувався з січня по травень, отримав 4 е-лікарняні з різними номерами випадків у різних закладах охорони здоров'я. У жовтні комісія склала акт Н-1/П і кваліфікувала нещасний випадок як пов'язаний із виробництвом, після чого ПФУ змінив причину непрацездатності. Чи оплачувати перші 17 календарних днів за кожним листком окремо, чи загалом за всіма? Чи потрібно змінювати номер випадку непрацездатності в е-лікарняних на єдиний і як діяти роботодавцю?
- Зміна прізвища працівниці у 2026 році: алгоритм дій роботодавця (аудіоверсія)
Працівниця змінила прізвище. Які документи та кадрові відомості має змінити роботодавець у зв’язку зі зміною персональних даних?
- Оподаткування подарункового сертифіката непрацівнику підприємства (аудіоверсія)
Чи потрібно застосовувати неоподатковуваний ліміт до подарунка, якщо невідомо про інші доходи фізособи, і як правильно розрахувати податки?
- Строки подання декларації нерезидентом за ПКУ у 2026 році
Нерезидент-покупець, який придбав інвестиційний актив в іншого нерезидента без постійного представництва в Україні, подає декларацію з податку на прибуток за рік — протягом 60 календарних днів після його завершення
Семінари для бухгалтерів
- ТОП-10 кадрових помилок, які потрібно негайно виправити! Зміни у кадровому обліку: ЄРК-КП і профстандарти замість посадових інструкцій. 42 нових кадрових документів: що змінилось та як перейти? + Квота 4% за ІІІ квартал і нова звітність...
Лектор: Мойсеєнко Т.
8 жовтня, четвер - Податкова резидентність осіб, що виїхали закордон. Доходи, податки, спадщина
Лектор: Доценко-Білоус Н.О.
9 жовтня, пʼятниця - Інтерактивний онлайн-курс «Військовий облік без штрафів + бронювання без помилок» Практичний курс для кадровика, від списків до перевірки бронювання
Лектор: Мойсеєнко Т.
9 жовтня, пʼятниця - Бухгалтерська осінь-2026: гарячі податково-облікові питання. Податок на прибуток і бухоблік: де шукати ризики у 2026–2027 рр
Лектор: Величко В. В.
9 жовтня, пʼятниця
Перевір свого контрагента:
сервіс надано OpenDataBot




