Каса: практичні питання
Постановою НБУ від 29.12.2017 р. №148 затверджено нове Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні (далі — Положення №148) взамін старого, затвердженого постановою НБУ від 15.12.2004 р. №637 (далі — Положення №637). Розгляньмо найчастіші запитання наших передплатників щодо практичної реалізації новацій.
Фіндопомога очима бухгалтера
Фінансова допомога є дієвим інструментом оперативного поповнення обігових коштів підприємства за рахунок коштів засновників чи директора підприємства, головне — вміло та без негативних наслідків користуватися цим інструментом. Поговоримо про різнопланові ситуації в частині обліку фіндопомоги.
Амортизація: зміна методу і строку використання
Можна? Можна, якщо треба. А якщо дуже треба — тоді це обов'язок!
Коли державна допомога буває допустимою
Бувають закони з нелегкою долею. До таких можна віднести і Закон №1555, який понад три роки чекав на набрання чинності — до 2 серпня 2017 року. За цей час про нього встигли призабути, та порівняно недавно він знову про себе нагадав.
В. о. директора в ЄДР не зазначають
Директор ТОВ пішов у відпустку, залишивши замість себе т. в. о. Чи треба реєструвати т. в. о. директора у ЄДР? Чи потрібно видавати довіреність на виконавчого директора? Чи слід відсторонити директора від виконання обов'язків та внести дані до ЄДР?
Обов'язкова реєстрація платником ПДВ
Після досягнення обсягу операцій, що підлягають оподаткуванню ПДВ, розміру 1 млн грн виникає обов'язок реєстрації платником ПДВ. Як пройти квест обов'язкової реєстрації, розкажемо у статті.
Підприємець з інвалідністю
У пресі нерідко читаємо «історії успіху» людей, які попри інвалідність зуміли заснувати та розвинути власний бізнес. А що держава робить для того, щоб допомогти особам з інвалідністю подбати про себе самим? Якими пільгами користуються підприємці з інвалідністю?
Внесення ОЗ до СК без первинних документів
Директор ТОВ планує внести до статутного капіталу придбані ним за готівку основні засоби (верстати та інструмент). Первинних документів на придбання немає. Як визначити вартість таких ОЗ та змінити установчі документи? Які документи потрібні для взяття ОЗ на облік? Чи є інші варіанти взяття таких ОЗ на облік?
Засновник оплатив оренду наперед
Засновник ТОВ «А» (зареєстроване 26.01.2018 р., платник податку на загальних підставах) уклав договір оренди та як фізособа 25.12.2017 р. сплатив ФОПу (ЄП, 3 група) за оренду офісу аванс на 2018 рік, підписав акт приймання-передачі. Постали запитання: 1) чи має право ТОВ «А» перебувати в цьому офісі, якщо орендар — ФО, засновник ТОВ «А», та 2) чи можна засновникові відшкодувати витрачені кошти за оренду офісу за рахунок ТОВ «А» та як це правильно оформити?
Списання неповерненого авансу за оренду
Розгляньмо змальовану нашим читачем ситуацію, коли орендодавець відмовився повертати наперед сплачені кошти за оренду.