• Посилання скопійовано

Щодо видачі ліцензії на здійснення митної брокерської діяльності після закінчення строку її дії

Лист Міністерства доходів і зборів України від 16.05.2014 р. №11289/7/99-99-24-01-02-17

Щодо видачі ліцензії на здійснення митної брокерської діяльності після закінчення строку її дії

Суттєво. Заяву та необхідні документи для отримання ліцензії на здійснення митної брокерської діяльності слід подати (особисто або через уповноважену особу) за 10 днів до закінчення строку дії попередньої ліцензії.

! Митним брокерам

У зв'язку з численними зверненнями суб'єктів господарювання стосовно видачі ліцензії на здійснення митної брокерської діяльності після закінчення строку її дії інформуємо.

Відповідно до статті 14 Закону України від 01.06.2000 р. №1775-III «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» (зі змінами) (далі — Закон) у разі, коли ліцензіат має намір провадити зазначений у ліцензії вид господарської діяльності після закінчення строку її дії, він повинен отримати нову ліцензію в порядку, встановленому Законом.

Нова ліцензія видається органом ліцензування не раніше ніж в останній робочий день дії попередньо виданої ліцензії.

Згідно зі статтею 11 Закону орган ліцензування приймає рішення про видачу ліцензії або про відмову в її видачі у строк не пізніше ніж десять робочих днів з дати надходження заяви про видачу ліцензії та документів, що додаються до заяви.

З огляду на викладене за 10 днів до закінчення строку дії попередньої ліцензії на провадження митної брокерської діяльності керівник підприємства особисто або через уповноважену ним особу (на підставі доручення) може подати до Департаменту митної справи Міністерства доходів і зборів України (за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 11-г) заяву та необхідні документи для отримання ліцензії на здійснення митної брокерської діяльності.

Додатково. Форми заяв про видачу, переоформлення, видачу копії та дубліката ліцензії на провадження митної брокерської діяльності та перелік документів, що додаються до них, розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства доходів і зборів України в мережі Інтернет: www.minrd.gov.ua у рубриці: «Митне оформлення -> Суб'єктам ЗЕД -> Діяльність митних посередників -> Митні брокери».

Також інформуємо, що відповідно до пункту 1-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 29.11.2000 р. №1755 «Про термін дії ліцензії на провадження певних видів господарської діяльності, розміри і порядок зарахування плати за її видачу» (далі — Постанова) плата за отримання ліцензії становить одну мінімальну заробітну плату виходячи з її розміру, що діє на дату прийняття органом ліцензування рішення про видачу ліцензії.

На сьогодні розмір мінімальної заробітної плати, відповідно до Закону України від 16.01.2014 р. №719-VII «Про Державний бюджет України на 2014 рік» (зі змінами), становить 1218 гривень.

Відповідно до пункту 5 Постанови плата, яка вноситься суб'єктом господарювання за видачу та переоформлення ліцензії, видачу дубліката замість втраченої або пошкодженої ліцензії та копії ліцензії, зараховується до відповідного бюджету і вноситься на рахунки територіального органу Державної казначейської служби за відповідним кодом бюджетної класифікації (22011800) із використанням відомчої ознаки (31).

Згідно зі статтею 14 Закону, ліцензіат повинен надати органу ліцензування документ, що підтверджує внесення плати за видачу ліцензії.

Відповідно до статті 15 Закону, плата за видачу ліцензії вноситься після прийняття рішення про видачу ліцензії.

З урахуванням викладеного, з метою належного виконання та дотримання вимог законодавства України з питань ліцензування просимо довести цю інформацію до зацікавлених суб'єктів господарювання та учасників зовнішньоекономічної діяльності.

Заступник міністра В. НАУМЕНКО

До змісту номеру