• Посилання скопійовано

Щодо реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (витяг)

Лист ДПА у Дніпропетровській області від 18.07.2011 р. №21151/10/15-216

Щодо реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (витяг)

Суттєво. Якщо податкова накладна складається філією чи структурним підрозділом, якому делеговано право виписки такої податкової накладної, то головне підприємство — платник ПДВ повинно отримати для філії чи структурного підрозділу в акредитованих центрах засоби електронного підпису.

! Платникам ПДВ

Державна податкова адміністрація у Дніпропетровській області за дорученням ДПАУ від 04.07.2011 р. №18106/7/16-1617 розглянула лист щодо реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних структурними підрозділами та повідомляє таке.

Відповідно до пункту 3 Порядку №969 при складанні податкової накладної філією чи структурним підрозділом платника податку порядковий номер податкової накладної встановлюється з урахуванням присвоєного числового номера і визначається числовим значенням через дріб.

При складанні податкових накладних філією чи іншим структурним підрозділом платника податку та заповненні реквізиту «Особа (платник податку) — продавець», «Місцезнаходження (податкова адреса) продавця» зазначаються назва та місцезнаходження головного підприємства, зареєстрованого платником ПДВ, а також може зазначатися назва та адреса філії чи структурного підрозділу, якому делеговано право виписування податкових накладних.

Відповідно до Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246, для делегування права підпису податкової накладної та/або розрахунку коригування іншій посадовій особі продавець отримує засоби електронного цифрового підпису в акредитованих центрах сертифікації ключів для такої особи та подає податковому органу за місцем реєстрації посилені сертифікати електронного цифрового підпису зазначеної особи. У такому разі електронні цифрові підписи посадових осіб продавця накладаються у такому порядку: першим — електронний цифровий підпис посадової особи, якій делеговано право підпису податкової накладної та/або розрахунку коригування; другим — електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.

Тобто якщо податкова накладна складається філією чи структурним підрозділом, якому делеговано право виписки такої податкової накладної, то головне підприємство — платник ПДВ повинно отримати для філії чи структурного підрозділу в акредитованих центрах засоби електронного підпису (електронний цифровий підпис посадової особи, якій делеговано право підпису податкової накладної, та електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця — платника ПДВ, тобто з кодом ЄДРПОУ головного підприємства).

Заступник голови Л. ЛУК'ЯНОВА

До змісту номеру