Особливості укладення договорів купівлі-продажу, умови здійснення оплати за продані товари (попередня оплата (часткова або повна), в кредит чи з розстроченням платежу), регламентовано положеннями ЦКУ та стосуються виключно правовідносин, які виникають між продавцем та покупцем, і не регулюються Законом про РРО та не належать до компетенції податкових органів.
Поряд із цим Законом про РРО визначено, що суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані, зокрема, проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через РРО або програмні РРО та надавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, в обов’язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми та змісту на повну суму проведеної операції.
Отже, у разі продажу товарів (послуг) на умовах внесення оплати частинами кожна розрахункова операція, вчинена суб’єктом господарювання, має бути здійснена із дотриманням вимог Закону про РРО, супроводжуватись видачею розрахункового документа встановленої форми, змісту та забезпечувати поєднання виданих розрахункових документів у ланцюг, який надаватиме можливість здійснювати ідентифікацію проданих товарів.