• Посилання скопійовано

Фіскальний блок РРО вийшов з ладу: як можна відновити інформацію?

Порядком реєстрації, опломбування та застосування реєстраторів розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженим наказом Мінфіну від 14.06.2016 р. №547, встановлено, що фіскальний блок — невід’ємна складова частина реєстратора розрахункових операцій (далі — РРО), за допомогою якої забезпечується реєстрація обороту, визначення розміру податку на додану вартість, керування механізмом друкування чеків і звітів, виведення інформації на індикатори цього РРО.

Відповідно до ст. 12 Закону про РРО постановою КМУ від 12.05.2004 р. №601 затверджено Порядок технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій (далі — Порядок №601), що визначає вимоги до технічного обслуговування і ремонту РРО суб’єктів підприємницької діяльності, особливості ремонту фіскального блока.

Зокрема, п. 34 Порядку №601 визначено, що несправний фіскальний блок РРО не підлягає ремонту центром сервісного обслуговування.

Несправний фіскальний блок РРО підлягає заміні на новий, опломбований виробником. При цьому в новому фіскальному блоці відновлюється інформація зі щомісячних звітів РРО за останні три роки (п. 33 Порядку №601).

Отже, згідно з вимогами Порядку №601, оскільки фіскальний блок реєстратора — це окрема конструктивна одиниця РРО, що складається з функціональних вузлів, які забезпечують керування роботою реєстратора, обробку даних усіх проведених розрахункових операцій, збереження та накопичення фіскальної інформації, то відновлення інформації, що зберігалась у фіскальному блоці РРО, у разі виходу його з ладу може здійснюватись лише виробником такого РРО.

До змісту номеру