Бухдовідка на сторожі обліку
Зазвичай бухгалтерська довідка асоціюється з виправленням помилок, проте сфера застосування цього первинного документа є набагато ширшою. Як відомо, бухдовідка часто заміняє деякі облікові документи і саме цим документом оформлюють окремі розрахунки фінансових показників.
Трудові перевірки та штрафні санкції
Державний контроль за працевлаштуванням щойно набирає обертів. I судячи із законопроектів, уряд і законодавець не полишає спроб працевлаштувати всіх і кожного. Тільки якою кров'ю це буде зроблено?!
Перелік товарів для РРО: аналізуємо
Постановою від 16.03.2017 р. №231 Кабмін затвердив Перелік груп технічно складних побутових товарів (див. «ДК» №16/2017, коментар «ДК»). Проаналізуймо, із чим доведеться мати справу тим, хто торгує товарами з цього Переліку.
Вакцинація працівників
Окрім випадків, коли роботодавці бажають убезпечитися від масових захворювань працівників під час епідемій інфекційних хвороб, досить часто вакцинація працівників є обов'язковою — наприклад, для професій, виробництв та організацій згідно з Переліком №559. Також вакцинація працівників може здійснюватися в межах пакета медичного страхування, який оплачує підприємство, а може й оплачуватися підприємством окремо. Тож у цій статті розповімо, як правильно це оформити в бухобліку та які наслідки будуть у податковому обліку.
Курсові різниці при отриманні авансу
На субрахунку 6812 є залишок валюти 600 дол. США (невикористаний аванс) за курсом НБУ на 31.03.2016 р. — 26,976058 грн. 03.04.2017 р. отримано від нерезидента 400 дол. США, і на кінець цього дня на субрахунку 312 є залишок валюти 1000 дол. США за курсом НБУ на 03.04.2017 р. — 27,021745 грн. 10.04.2017 р. відвантажено товар на суму 400 дол. США, а курс НБУ на цю дату — 26,973995 грн. Цього самого дня повернуто невикористаний аванс у розмірі 600 дол. США. Як відобразити операцію в обліку та як розрахувати курсові різниці?
Аптечка на підприємстві
Гадаємо, аптечка має бути на кожному підприємстві, не кажучи вже про ті, де є складні технологічні умови та процеси. Адже ніхто з працівників не застрахований від, наприклад, порізу папером пальця чи різкого підвищення тиску. Тож з'ясуймо, чим регулюються наявність та склад аптечки на підприємстві, як її обліковувати та наповнювати.
Засновник — він же ліквідатор
Підприємство розпочинає процедуру ліквідації, прийнято відповідне рішення. Створюється ліквідаційна комісія, з дня призначення якої всі повноваження з управління переходять до неї, і всіх працівників має бути звільнено. Оскільки на підприємстві, крім директора (він є і засновником), немає працівників, то він же призначається ліквідатором. Чи потрібно про це повідомляти державного реєстратора і фіскальну службу та в який термін? Чи переходять відтепер усі функції з управління до засновника як ліквідатора?
Строки проведення камеральної перевірки у 2017 р.
Підприємство отримало акт камеральної перевірки декларації з ПДВ за жовтень 2016 р. (щодо порушення строків реєстрації податкової накладної та завищення податкового кредиту). Акт датований 26 грудня, наступного дня було надане заперечення. Доки заперечення розглядалося, у січні 2017 р. вже було прийнято саме рішення. Які строки проведення камеральних перевірок у 2017 році?
Відмова від майна при виході з ТОВ
Чи є можливою відмова від отримання виплати, яка перевищує суму внеску до статутного капіталу, при виході засновника з ТОВ?