Облік витрат на підприємстві
Ефективність роботи менеджменту підприємства можна оцінити за тим фактом, наскільки ефективно він уміє управляти витратами. Ефективне управління зводиться не до їх мінімізації, а до того, щоб певна сума понесених витрат дала можливість досягнути максимум ефекту: аби певна сума витрат обслуговувала максимум робочих процесів та дозволяла домогтися максимального результуючого показника доходу.
Амортизація і витрати
Амортизація — досить звична, але й вельми вагома стаття витрат підприємства. На практиці у бухгалтерів і керівників періодично виникають запитання щодо амортизації. Відповідаємо на них у цій статті.
Витрати періоду
Витрати періоду — це управлінська категорія витрат, які не пов'язані з реалізацією конкретної продукції (товарів, робіт, послуг). Вони, на відміну від собівартості, включаються до витрат у періоді їх виникнення, а не в періоді реалізації відповідної продукції.