• Посилання скопійовано

Документальне оформлення витрат

Первинні документи в обліку
Платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних із визначенням об'єктів оподаткування або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів. Показники звітності повинні бути підтверджені документально. Саме питанням, пов'язаним з оформленням первинних документів, присвячена ця стаття.

Вилучена «первинка» — звітність за копіями
Податкова міліція вилучила в нас оригінали документів за рішенням суду. Унаслідок цього вийшло так, що на момент складення звітності ми справді не мали оригіналів документів (вилучено до травня 2014 року на початку червня 2014-го). Під час перевірки ми надали копії та протокол про вилучення. Податкова каже, що не може прийняти такий протокол про вилучення, адже ми складали декларацію з ПДВ не на підставі оригіналів документів. Чи податкова має рацію?

Документи перевірені, але ще потрібні
Якщо на підприємстві пройшла планова перевірка ДПI за 3 роки, то чи може підприємство здати документи, охоплені перевіркою, до архіву?

Акт — первинний документ в обліку
Господарські операції відображаються у бухгалтерському обліку на підставі первинних документів. Первинні документи повинні не лише містити повну інформацію про здійснену господарську операцію, а й бути носіями достовірних відомостей про таку операцію та її учасників.

Витрати й оформлення документів
Виявлені обставини здійснених операцій минулого 2015 року призводять до обов'язку виправити помилки в обліку. Як саме це слід зробити і що врахувати?

До змісту номеру