• Посилання скопійовано

Суть справи

Ліквідація ОЗ: насущні питання
Фізичний та моральний знос, форс-мажорні та інші обставини можуть поставити підприємство перед необхідністю ліквідувати об'єкт основних засобів. Даємо відповіді на три запитання, пов'язані з ліквідацією основних засобів, які найчастіше надходять на нашу «гарячу лінію».

Облік безнадійної дебіторської заборгованості
Наше підприємство має в обліку грошову дебіторську заборгованість, яка, з великою ймовірністю, набуде статусу безнадійної. Які наші подальші дії в обліку? Як правильно відобразити безнадійну грошову заборгованість, якщо резерв сумнівних боргів під неї створювався, але за фактом виявилося, що в недостатньому розмірі: реальна сума грошової дебіторської заборгованості виявилася більшою, ніж резерв, що створювався для неї? Якщо підприємство погасить заборгованість, до яких податкових наслідків це призведе?

Інвентаризація — нові правила
З 01.01.2015 р. діятиме нове Положення про інвентаризацію активів та зобов'язань, затверджене наказом Мінфіну від 02.09.2014 р. №879 (далі — Положення №879), а Інструкція №69 втрачає чинність. Які зміни готує Положення до порядку проведення інвентаризації у розрізі різних об'єктів, розглянемо в наступних публікаціях, а зараз проаналізуємо загальні новації.

Товарний кредит: нюанси обліку
«Вранці гроші — увечері стільці!» — ця популярна фраза з роману І. Ільфа та Є. Петрова «Дванадцять стільців» нині втратила свою актуальність. «Купіть наш стілець зараз, а сплачуйте потім і частинами» — одне з багатьох популярних рекламних гасел, що використовуються для залучення покупців та збільшення продажів. Товарний кредит як метод боротьби за клієнта став досить популярним інструментом у господарській діяльності підприємств. У чому особливості податкового та бухгалтерського обліку таких операцій?

Продаж будівлі «єдиноподатником»
Підприємство на єдиному податку планує продати будівлю, є платником ПДВ. Була зроблена експертна оцінка. Які податки сплатить підприємство з цього продажу і з яких сум, якщо оплату буде здійснено повністю або частинами? Залишкова вартість: 50 тис. грн, оціночна вартість — 100 тис. грн, продаж — 150 тис. грн. Як відображається така операція в бухгалтерському обліку?

Заперечення на акт податкової перевірки
За результатами податкової перевірки підприємства або самозайнятої особи складається акт або довідка. Саме цей документ є завершенням перевірки і початком так званої реалізації матеріалів перевірки. Проте до прийняття будь-яких рішень за актом платник податків уповноважений законом вдатися до важливого способу самозахисту — підписати акт перевірки із запереченнями. У цій статті поговоримо про те, що має бути викладено в запереченнях до акта, а також про процедуру їх надання та розгляду.

Ліквідація кримської філії
Ліквідується філія підприємства, розташована в Криму. Головний офіс — у Горлівці. Хто має перевіряти підприємство? Як розрахуватися з працівниками, якщо деякі з них уже отримали громадянство РФ?

До змісту номеру