- Загальні засади відображення в обліку основних засобів та нематеріальних активів
- Створення, купівля, отримання основних засобів та нематеріальних активів
- Як відображаються витрати на придбання ліцензій, виданих державними органами для провадження окремих видів господарської діяльності, у тому числі з терміном дії 1 рік?
- Як у податковому обліку враховуються витрати на проектні та вишукувальні роботи при будівництві ОЗ?
- Як у податковому обліку філії відображається операція з отримання ОЗ з головного підприємства? Чи виникатимуть доходи?
- Як у податковому обліку відображаються проценти за кредитом, який використовується на придбання, виготовлення, ремонт ОЗ?
- Чи враховується при купівлі ОЗ за договором доручення, комісії тощо у складі первісної вартості об'єкта ОЗ сума винагороди, сплачена посереднику?
- Чи включаються до первісної вартості ОЗ автомобіля витрати на сплату збору до ПФУ та збору за першу реєстрацію транспортного засобу?
- Як відображається операція з придбання об'єкта ОЗ у бухгалтерському обліку?
- Чи поширюються вимоги щодо відображення у податковому обліку 85% понесених витрат на ОЗ, придбані у нерезидентів, які мають офшорний статус?
- Як відображаються в податковому обліку виявлені під час інвентаризації ОЗ?
- За якою оцінкою відобразити в обліку придбані нематеріальні активи?
- Як підприємству відобразити в податковому обліку витрати на придбання програми «1С»?
- Амортизація основних засобів та нематеріальних активів
- Які ставки та мінімально допустимі строки передбачені для амортизації основних засобів?
- Чи враховується при придбанні основних засобів термін корисного використання, встановлений попереднім власником?
- Які методи передбачені для амортизації нематеріальних активів?
- Чи може платник податку для кожного об'єкта НА, що входить до складу окремої групи, нараховувати амортизацію за різними методами?
- Як у податковому обліку відображаються витрати на розробку веб-сайту та його розміщення в мережі Інтернет?
- Про який правовстановлюючий документ йдеться у ст. 145 ПКУ щодо визначення строків корисного використання НА?
- До якого моменту слід нараховувати амортизацію ОЗ?
- Чи можна амортизувати ОЗ, що переведені на консервацію?
- Чи амортизується вартість безоплатно отриманих ОЗ?
- Як правильно застосовувати методи амортизації в податковому обліку?
- Чи підлягають амортизації ОЗ, які придбані за рахунок коштів, вивільнених від оподаткування у зв'язку із застосуванням нульової ставки податку на прибуток, після втрати платником податку права на таку пільгу?
- Як правильно визначити об'єкт для амортизації, якщо будівля придбавається разом із земельною ділянкою?
- Чи обов'язково щороку проводити переоцінку основних засобів?
- Виведення з експлуатації та консервація ОЗ, переведення до складу невиробничих активів
- Чи виводити з експлуатації ОЗ у разі тимчасового припинення діяльності та чи нараховується амортизація на них, якщо виведення з експлуатації ОЗ не здійснюється?
- Як здійснюється нарахування амортизації у разі виведення з експлуатації окремого об'єкта ОЗ на декілька днів протягом місяця?
- Як у податковому обліку відображаються витрати на консервацію ОЗ, їх утримання під час консервації та подальшу розконсервацію?
- Як перевести ОЗ до складу невиробничих активів?
- Чи можна відносити до складу податкових витрат витрати на страхування невиробничих ОЗ?
- Ремонти та поліпшення основних засобів та нематеріальних активів
- Чи обов'язково виводити об'єкт ОЗ з експлуатації на час ремонту або поліпшення?
- Як правильно визначити 10-відсотковий ліміт для ремонтних витрат?
- За якою датою в податковому обліку визначаються ремонтні витрати, які потрапляють у 10-відсотковий ліміт?
- Як розподілити витрати на ремонт ОЗ, що перевищують 10-відсотковий ліміт?
- Як у податковому обліку відображаються витрати на ремонт і поліпшення безоплатно отриманих основних засобів?
- Об'єкт ОЗ у податковому обліку станом на 01.07.2013 р. повністю замортизований. Чи можна збільшити вартість та термін експлуатації в податковому обліку у зв'язку з проведенням ремонту цього ОЗ, якщо 10-відсотковий ліміт використаний?
- Як у податковому обліку відображаються витрати платника на технічне обслуговування ОЗ, у тому числі орендованих (наприклад, чищення кондиціонерів)?
- Як у податковому обліку відображаються витрати, понесені на поліпшення (модернізацію) нематеріальних активів, а також витрати, пов'язані з підтримкою їх у придатному для використання стані?
- Чи має право підприємство на ПК з ПДВ у складі витрат на ремонт, поліпшення тощо ОЗ та НА?
- Як відображаються в обліку орендаря незамортизовані витрати на ремонт орендованих ОЗ при поверненні?
- Ліквідація ОЗ та НА
- Якими документами слід оформити операцію з ліквідації ОЗ?
- Які підтверджуючі документи повинні надаватися до органу ДПС при знищенні чи списанні ОЗ, які вже не можуть використовуватися за первісним призначенням?
- У якому звітному періоді та яким чином платник ПДВ, який з незалежних від нього обставин здійснює ліквідацію ОЗ, повинен подати до органу ДПС відповідний документ про їх знищення, розібрання або перетворення?
- Як у податковому обліку відображається оприбуткування та продаж ТМЦ, отриманих при ліквідації ОЗ?
- Як у податковому обліку відображається операція з ліквідації ОЗ?
- Як відображається ліквідація (списання) НА за рішенням платника податку до закінчення терміну корисного використання?
- Продаж основних засобів та нематеріальних активів
- Як визначити базу оподаткування ПДВ при операції продажу ОЗ? Чи є особливості?
- Чи потрібно при продажу ОЗ застосовувати РРО?
- Як оподатковується операція з продажу активу, на який не нараховується амортизація у зв'язку з досягненням залишковою вартістю такого об'єкта його ліквідаційної вартості?
- Як у податковому обліку відобразити продаж невиробничих активів?
- Як відобразити повернення предмета фінлізингу лізингоодержувачем?
- Акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів (форма №ОЗ-1)
- Акт приймання-здачі відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів (форма №ОЗ-2)
- Акт на списання основних засобів (форма №ОЗ-3)
- Акт на списання автотранспортних засобів (форма №ОЗ-4)
- Інвентарна картка обліку основних засобів (форма №ОЗ-6)
- Опис інвентарних карток по обліку основних засобів (форма №ОЗ-7)
- Картка обліку руху основних засобів (форма №ОЗ-8)
- Інвентарний список основних засобів (форма №ОЗ-9)
- Розрахунок амортизації по автотранспорту (форма №ОЗ-16)
- Акт введення в господарський оборот об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів (типова форма №НА-1)
- Інвентарна картка обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів (типова форма №НА-2)
- Акт вибуття (ліквідації) об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів (типова форма №НА-3)
- Інвентаризаційний опис об’єктів права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів (типова форма №НА-4)
- Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 7 «Основні засоби»
- Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 27 «Необоротні активи, утримувані для продажу, та припинена діяльність»
- Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 8 «Нематеріальні активи»
- Методичні рекомендації з бухгалтерського обліку основних засобів
- Методичні рекомендації з бухгалтерського обліку нематеріальних активів
- Порядок застосування типових форм первинного обліку об'єктів права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів
- Про затвердження типових форм первинного обліку
- Положення про порядок консервації основних виробничих фондів підприємств
на мiсяць безкоштовно!Спробувати
Головні новини
- З 21 листопада діятиме оновлений Порядок блокування реєстрації ПН та РК
- УВАГА! У 2025 році для всіх ФОПів сплата ЄСВ стане обов’язком, а максимальна величина зросте
- 20 листопада – останній день подання податкової звітності за жовтень
- Увага! З 1 січня 2025 року можуть запровадити нові рахунки для сплати податків
- Держбюджет-2025 прийнято в цілому: основні показники та мінімуми
Головне за тиждень
від редакції «Дебет-Кредит»
Зараз коментують
- МаріяУмови такі , що забронювати працівника практично не можливо. Скоро бізнес ключі від своїх фірм і підприємств під коврик положить. У цей перехідний період позабирають навіть тих кого до цього бронювалиУВАГА! З 1 грудня запрацює новий порядок бронювання працівників
- бухгалтер Л.А довіреність видана ФОПом стосовно перевірок його підприємницької діяльності ?- треба нотаріально? Чи можна просту з печаткою ФОПа ?Чи має бути нотаріально засвідчена довіреність на представництво інтересів у ДПС?
- Пурій ЛюдмилаЯкщо найманий працівник має інвалідність, то тепер величина нарахування 22% замість 8,41% я правильно розумію?УВАГА! У 2025 році для всіх ФОПів сплата ЄСВ стане обов’язком, а максимальна величина зросте
Перевір свого контрагента:
сервіс надано OpenDataBot