Переплата з податку на прибуток та аванси
Усі ми пам'ятаємо довгі «перемовини» з податківцями на початку 2013 року, коли бізнес постав перед проблемою сплати авансових внесків з податку на прибуток та неможливості зарахування вже наявних переплат з цього податку.
Податківці пояснювали, що з початку року відкрито нові рахунки і взаємозалік авансових внесків та переплат тепер є неможливим, потім були вимоги написати та подати до ДПI листи з проханням зарахувати внесок з одного рахунка на інший… I підприємства були так чи інакше змушені знову виводити оборотні кошти, кредитуючи бюджет «наперед», маючи при цьому вже значну переплату та вже піддавшись раніше на прохання «виконати план».
Наразі маємо низку позитивних для платників податків судових рішень з цього питання. Сподіваємося, і надалі суди в різних регіонах України, зокрема суди вищих інстанцій, будуть послідовними та неупередженими у ставленні до цієї проблеми.
Оформлення трудових відносин
Якщо на підприємстві немає працівників, то що це взагалі за підприємство? Тому сміливо можна сказати, що питання, пов'язані з трудовими правовідносинами, турбують усіх. Наймаючи працівників, слід обов'язково звертати увагу на всі можливі наслідки виникнення трудових правовідносин, оцінювати всі потенційні ризики, що можуть виникнути внаслідок прийняття на роботу працівника. Усе це варто враховувати на етапі оформлення трудових відносин.
Як врахувати старі ЦП-витрати у 2013 р.?
Платник податку на прибуток у 2012 р. поніс витрати на придбання акцій, які вплинули на результат окремого обліку за цінними паперами. Так, у 2012 р. платник купив акції підприємства «А» на 100000 грн і продав на 150000 грн. Цього ж року куплено ще акції підприємства «Б» на 80000 грн. Загальний результат від операцій з акція-ми у 2012 р. становив збиток 30000 грн (150000 - 100000 - 80000). У 2013 р. акції підприємства «Б» продано за 110000 грн. Що слід вирахувати із доходу у 110000 грн для розрахунку податкового фінрезультату від продажу акцій підприємства «Б» у 2013 р.: вартість акцій у сумі 80000 грн чи залишок від'ємного значення 30000 грн?
Оренда офісу у фізособи
На перший погляд, в операції оренди немає нічого складного. З іншого боку, податковий статус орендодавця відіграє не останню роль в обліку орендаря. Пропонуємо розглянути операцію оренди офісу, якщо орендодавцем є звичайна фізособа або фізособа-підприємець.
Реєстрація ПН в ЄРПН: життєві моменти
Про реєстрацію ПН в ЄРПН було вже сказано багато, та все-таки ця тема залишається актуальною для кожного бухгалтера, що має справу з ПДВ. Тож пригадаємо основи порядку реєстрації ПН в ЄРПН і розповімо про найцікавіші моменти з практики реєстрації.
Робота з ненормованим робочим днем
Однією з можливостей використання праці працівників є встановлення їм ненормованого робочого дня. Такий режим може застосовуватися у випадках, коли звичайне нормування праці працівників є неможливим. Про те, як встановити працівникам такий режим, до кого він застосовується і які переваги має для працедавців і працівників, йтиметься у цій статті.
Заповнення Реєстру ПН за пунктом 198.5 ПКУ
У статті в «ДК» №12/2013 ми вже розповіли про основні моменти та деякі особливості заповнення Реєстру ПН. Тут же йтиметься про те, як заповнювати Реєстр ПН у разі нарахування ПЗ з ПДВ або відновлення ПК з ПДВ відповідно до п. 198.5 ПКУ.
Бюджетне відшкодування: практичні аспекти
У цій статті розглянемо, чи стосуються зміни, внесені наказом Мінфіну №1342, процедури відображення сум, заявлених до бюджетного відшкодування (зокрема звітності з ПДВ), а також проаналізуємо порядок відображення від'ємного значення об'єкта оподаткування у декларації з ПДВ та додатках до неї.