Гарантії працівників та оформлення відряджень
01. Як здійснюється оплата праці працівника, направленого у відрядження?
02. Як правильно оформити наказ про відрядження?
03. Чи варто на підприємстві розробити власне Положення про відрядження?
04. У які строки працівник повинен відзвітувати після повернення з відрядження?
05. Як заповнити звіт про використання коштів, виданих під звіт або відрядження?
07. Чи можна видати додаткові кошти відрядженому працівнику до завершення відрядження?
08. Чи потрібно оформляти посвідчення про відрядження?
10. Чи нараховується працівникам премія за дні перебування у відрядженні?
17. Чи встановлено максимальні та мінімальні строки для відряджень на недержавних підприємствах?
18. У яких розмірах можна віднести добові відряджених працівників до складу податкових витрат?
19. Як правильно визначити суму добових за час відрядження?
Інші витрати у відрядженні: підтвердження та облік
Відрядження за кордон — особливості обліку валюти
29. Як правильно видати аванс на відрядження у валюті?
Відрядження працівників та ПДФО