Номер Розрахунку коригування повинен відповідати порядковому номеру в Реєстрі ПН
Нумерація податкової накладної повинна відповідати її номеру в Реєстрі ПН. Номер Розрахунку коригування теж має відповідати графі 1 Реєстру ПН?
Норми природного убутку ТМЦ при їх транспортуванні
Будівельне підприємство виконує транспортування щебеню автомобільним транспортом від постачальника на свій будівельний майданчик. На підприємстві встановлено норми природного убутку щебеню при транспортуванні у розмірі 1,3% від маси перевезеного вантажу. Внаслідок однієї з поїздок було виявлено недостачу в розмірі 40 кг при загальній масі вантажу 3500 кг за накладною. Фактично було доставлено 3460 кг щебеню. Чи можна цю недостачу включити до складу податкових витрат на підставі п. 140.3 ПКУ як втрати у межах норм природного убутку?
Якщо ПН складено без порушень та зареєстровано в Єдиному реєстрі ПН, покупець має право на ПК
У квітні 2013 р. отримано передоплату за ремонтні роботи, на яку виписано та зареєстровано в ЄРПН податкову накладну, але у найменуванні товару проставлено помилково «авансовий платіж». Але контрагентам видано ПН на паперовому носії з правильним формулюванням «ремонтні роботи». Під час перевірки у контрагента податкова не визнає податкового кредиту за цією накладною, аргументуючи тим, що вона зареєстрована з помилкою. Чи є правомірною аргументація податкової (адже ми реєструємо суми, а ПН видається покупцеві на паперовому носії)? Якщо податківці мають рацію, то як виправити цю помилку?
Оренда житла для працівників у засновника-фізособи
Підприємство орендує для працівників житлове приміщення у фізособи, яка є засновником цього підприємства. Згідно з укладеними угодами, підприємство сплачує кошти за проживання працівників, а працівники потім їх компенсують. Чи включаються до складу витрат у податковому обліку суми коштів, сплачених підприємством засновнику за оренду? Чи враховуються у складі податкових доходів підприємства кошти, отримані від працівників як компенсація витрат на оренду житлового приміщення?
Амортизація дооцінених основних засобів
Підприємство має у власності будівлю, яка була переоцінена, через що її вартість у бухгалтерському обліку є значно вищою, ніж у податковому обліку. У зв'язку з цим сума амортизації у підприємства є досить високою. Як зменшити суму амортизації у бухобліку?
Переплату щодо збору за спецводокористування можна повернути
Підприємство щоквартально подавало декларації щодо спецводокористування у 2012 — 2013 рр. I лише в серпні 2013 р. дізналося, що з 01.07.2012 р. СГД, які використовують воду виключно для задоволення власних питних і санітарно-гігієнічних потреб, не є платниками цього збору. Як бути тепер підприємству? Чи можна подати уточнюючий розрахунок до декларації і повернути переплату — адже іншого водокористування підприємство не має?
Для переведення працівника на іншу посаду звільняти з попередньої не потрібно
Чи потрібно для переведення працівника на іншу посаду звільняти його з попередньої?