Обов’язковою умовою для неприбуткових організацій є використання власних доходів (прибутків) виключно для фінансування видатків на своє утримання, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених установчими документами.
До неприбуткових організацій, що відповідають вимогам п. 133.4 ПКУ і не є платниками податку на прибуток підприємств, віднесені, зокрема, об’єднання співвласників багатоквартирного будинку.
Правові й організаційні засади створення, функціонування, реорганізації та ліквідації об’єднань власників житлових та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку, захист їхніх прав та виконання обов’язків щодо спільного утримання багатоквартирного будинку визначаються Законом про ОСББ).
Про використання кошторису йдеться у ст. 7, 10 і 18 Закону про ОСББ.
Так, у статуті має бути визначено, зокрема, джерела фінансування, порядок використання майна та коштів об’єднання; порядок прийняття кошторису, створення та використання фондів об’єднання, включно з резервними, а також порядок оплати спільних витрат.
Затверджений загальними зборами кошторис — це офіційний дозвіл правлінню витрачати кошти за визначеними у кошторисі статтями видатків.
Кошторис визначає цільове призначення надходжень об’єднання.
Отже, кошторис обов’язково має бути складений і затверджений в ОСББ.
Про це зазначають податківці тут.
Також про бухгалтерський облік управителя багатоквартирного будинку ми докладно розповідали тут.