Відповідно до п. 12-1 Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженого постановою КМУ від 13.07.2016 №440 зі змінами та доповненнями (далі — Порядок), неприбуткові підприємства, установи та організації (далі — неприбуткова організація) можуть звернутися до контролюючого органу із Запитом про отримання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі — Реєстр).
Запит про отримання витягу з Реєстру за формою згідно з додатком 3 (далі — Запит) подається особисто представником неприбуткової організації чи уповноваженою на це особою або надсилається поштою контролюючому органу за основним місцем обліку неприбуткової організації. Усі розділи Запиту підлягають заповненню.
У Запиті зазначають код згідно з ЄДРПОУ неприбуткової організації, який є критерієм пошуку відомостей у Реєстрі.
Запит обов’язково має бути підписаний керівником або особою, що має право підпису документів неприбуткової організації, із зазначенням дати.
Неприбуткові організації можуть подати Запит засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
На Запит неприбуткової організації контролюючий орган надає їй безоплатно протягом трьох робочих днів, наступних за днем отримання такого Запиту, витяг із Реєстру за формою згідно з додатком 4, який містить відомості про неприбуткову організацію, визначені п. 11 Порядку, або повідомлення про відсутність відомостей у Реєстрі за формою згідно з додатком 5 (далі — Повідомлення). Витяг із Реєстру містить відомості з Реєстру, актуальні на дату і час його формування, та є чинним до внесення змін до Реєстру щодо відомостей, які стосуються зазначеної неприбуткової організації.
Витяг із Реєстру або Повідомлення надсилається поштою на адресу (місцезнаходження, податкову адресу) платника податків або особисто вручається платникові податку (його представникові) за основним місцем обліку платника податків. У разі подання Запиту в електронному вигляді орган ДПС надсилає витяг із Реєстру на адресу електронної пошти платника податків.
Режим «Листування з ДПС» приватної частини інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет» забезпечує можливість надсилання платником до органу ДПС разом із супровідним листом Запиту за встановленою формою у форматі pdf (обмеження 5 МБ).
Датою надходження Запиту із супровідним листом є дата реєстрації супровідного листа в органі ДПС.
Протягом одного робочого дня після надсилання такого листа до органу ДПС автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації.
Інформацію щодо отримання та реєстрації листа в органі ДПС можна переглянути у підрежимі «Вхідні» режиму «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи — у підрежимі «Вихідні документи» режиму «Вхідні/вихідні документи».
При цьому для зручності платників податків в умовах дії правового режиму воєнного стану сервісне обслуговування, зокрема надання адміністративних послуг, виконання інших функцій сервісного обслуговування, здійснюється органами ДПС незалежно від місця обліку платника податків.