• Посилання скопійовано

Суть справи

Чужий серед своїх
Події останнього року назавжди змінили звичні контури нашого життя. Немає людини в нашій країні, якої б не зачепила прямо чи опосередковано анексія Криму. Але лише після цих подій ми зрозуміли, наскільки широкомасштабними та багаторівневими були відносини з кримським бізнесом.

Встановлюємо твердопаливний котел
У зв'язку із запровадженням ліміту споживання газу та можливим його вимкненням у зимовий період керівництво підприємства прийняло рішення встановити додатковий твердопаливний котел для обігріву виробничих та офісних приміщень. У нас уже стоїть звичайний газовий котел, і демонтувати його ми не маємо наміру. Як показати таку операцію в обліку?

ПДФО при оренді житла у фізособи
У листі Міндоходів у м. Києві від 01.09.2014 г. №8169/10/26-15-17-01-07 (див. «ДК» №39/2014) податківці роз'яснюють питання оподаткування ПДФО суми гарантійного платежу, який отримує фізособа-орендодавець під час укладення договору оренди житла.

Оренда приміщень та єдиний податок
Фізособа-підприємець, платник єдиного податку другої групи, здає в оренду житлові приміщення. У квітні — серпні 2014 р. підприємець отримав дохід від здавання в оренду іншим фізособам 500 кв. м житлових приміщень у сумі 250000 грн. У вересні 2014 р. підприємець виявив, що це заборонено ПКУ і він, перебуваючи на спрощеній системі оподаткування, має право здавати в оренду лише 100 кв. м. Що робити в цій ситуації та які штрафні санкції загрожують підприємцю?

Адмінвитрати чи собівартість?
Підприємство займається комп'ютерним програмуванням. Іноді доходи від передачі замовникам програмного продукту надходять нерівномірно, тимчасом як витрати здійснюються щомісяця. До витрат на надання послуг включається заробітна плата персоналу, витрати на утримання офіса (оренда, оплата комунальних послуг), матеріальні витрати (канцтовари, оргтехніка тощо). Чи можна враховувати всі витрати на рахунку 92 «Адміністративні витрати» і списувати їх на фінансовий результат щомісяця, а доходи обліковувати у міру їх надходження?

Недоплата ЄП
Приватний підприємець, платник єдиного податку 2-ї групи, у 2013 р. сплачував щомісяця 229,40 грн ЄП. Для цього він надав банку постійно діюче розпорядження про щомісячне списання з його поточного рахунка цієї суми. Це розпорядження діяло і в 2014 році — на таку саму суму. У вересні 2014 р. підприємець отримав усне повідомлення з ДПІ про необхідність сплати недоїмки в сумі 37,50 грн, адже з 01.01.2014 р. ставка ЄП становить уже 243,60 грн. Крім цього, його повідомили про можливий штраф у розмірі 85 грн. Чи правомірно буде застосовано цей штраф та чи повинна була ДПІ повідомити підприємця про недоїмку зразу після її виникнення?

Ліквідація: акценти для бухгалтера
В умовах теперішньої економічної ситуації чимало підприємств в Україні змушені припинити свою діяльність. Але і за таких обставин важливо все зробити правильно. Процедурні аспекти залишимо керівництву та юристам, у цій статті поговоримо про те, на чому важливо зробити акцент бухгалтерам.

Зміна адреси: як заповнювати ПН?
Наша компанія переїхала до нового офіса у тому самому місті. Чи потрібно при цьому подавати якісь зміни до ДПІ щодо реєстрації платника ПДВ? Якщо так, то як у період перереєстрації заповнювати ПН?

До змісту номеру