• Посилання скопійовано

Організаційні витрати у декларації про прибуток

До якої статті податкової декларації з податку на прибуток підприємства потрібно віднести витрати за електроенергію, газ, списання канцтоварів, за видачу довідки про нормативну грошову оцінку землі?

Відповідно до пп. 138.10.2 ст. 138 ПКУ від 2 грудня 2010 року №2755-VI до адміністративних витрат, спрямованих на обслуговування та управління підприємством, зокрема належать:

1) загальні корпоративні витрати, у т. ч. організаційні витрати, витрати на проведення річних та інших зборів органів управління, представницькі витрати;

2) витрати на утримання основних засобів, інших необоротних матеріальних активів загальногосподарського використання (оперативна оренда (у т. ч. оренда легкових автомобілів), придбання пально-мастильних матеріалів, стоянка, паркування легкових автомобілів, страхування майна, амортизація, ремонт, опалення, освітлення, водопостачання, водовідведення, охорона);

3) витрати на оплату послуг зв'язку (пошта, телеграф, телефон, телекс, телефакс, стільниковий зв'язок тощо);

4) амортизація нематеріальних активів загальногосподарського використання;

5) інші витрати загальногосподарського призначення.

Адміністративні витрати, спрямовані на обслуговування та управління підприємством, включаються до складу інших витрат, які згідно з п. 138.5 ст. 138 ПКУ визнаються витратами того звітного періоду, в якому вони були здійснені, згідно з правилами ведення бухобліку.

У Податковій декларації з податку на прибуток підприємства (далі — декларація), форму якої затверджено наказом Мінфіну України від 28.09.2011 р. №1213, адміністративні витрати відображаються у складі загальної суми інших витрат у рядку 06 декларації та виокремлюються у рядку 06.1 декларації.

ДПС у Львівській області

До змісту номеру