• Посилання скопійовано

Реклама в нерезидента — 4-відсоткове обмеження у разі віднесення до витрат

Наше підприємство рекламує свою продукцію за кордоном через рекламні компанії. Чи включатимуться витрати, пов'язані з такою рекламою, до собівартості реалізованої продукції?

Якщо рекламні послуги придбаваються у нерезидента (крім постійних представництв нерезидента в Україні), то при визначенні прибутку до оподаткування витрати на таку рекламу враховуватимуться у розмірі не більше 4% доходу (виручки) від реалізації продукції, товарів, робіт, послуг (за винятком ПДВ та акцизного податку) за рік, що передує звітному (пп. 139.1.13 ст. 139 ПКУ). Якщо нерезидент має офшорний статус, вся сума придбаних у нього послуг з маркетингу та реклами не буде включатися до складу собівартості реалізованої продукції1.

1 Від редакції: витрати на рекламу з урахуванням обмежень, визначених у пп. 139.1.13, відносяться до витрат на збут. Датою визнання таких витрат є дата їх понесення за правилами бухобліку.

В. КРЕСЯК, начальник управління оподаткування юридичних осіб ДПС у Львівській області

До змісту номеру