Хто повинен здійснити реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у разі її виписки філією, якій делеговано таке право?
Якщо податкова накладна складається філією, якій делеговано право виписки такої податкової накладної, то головне підприємство — платник ПДВ повинно отримати засоби електронного підпису (електронний цифровий підпис посадової особи, якій делеговано право підпису податкової накладної, та електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця, зареєстрованого платником ПДВ) в акредитованих центрах сертифікації ключів для такої філії та подати до податкового органу за місцем його реєстрації як платника ПДВ їх посилені сертифікати.
У такому випадку філія самостійно здійснює реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Податкова накладна підписується посадовими особами філії (відокремленого підрозділу). Порядок накладання електронного цифрового підпису є таким: спочатку — електронний цифровий підпис посадової особи, якій делеговано право підпису податкової накладної; потім — електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця, зареєстрованого платником ПДВ.
Єдина база податкових знань — сайт ДПАУ (www.sta.gov.ua)