• Посилання скопійовано

Щодо реєстрації користувачів на Вебпорталі

Лист Пенсійного фонду України від 23.04.2021 р. №2800-050101-8/19625

Щодо реєстрації користувачів на Вебпорталі

Суттєво. Пенсійний фонд України пояснив, як зареєструватися на його вебпорталі.

! Страхувальникам у ПФУ

Розглянувши Ваш запит на публічну інформацію <...>, повідомляємо.

Відповідно до пункту 4 розділу IV Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженого постановою Правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 р. №13-1, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 18.08.2015 р. за №991/27436 (далі — Положення 13-1), реєстрація користувачів електронних послуг на Вебпорталі здійснюється на підставі заяв, складених за формою згідно з додатками 2, 3 Положення 13-1, поданих до органу Пенсійного фонду особисто з пред'явленням документів, що посвідчують особу. У разі подання заяв через уповноваженого представника до заяви додаються документи, що підтверджують його повноваження.

Для реєстрації страхувальників (підприємств, установ та організацій, інших юридичних осіб, утворених відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами, у тому числі філій, представництв, відділень та інших відокремлених підрозділів зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами) як користувачів послуг Вебпорталу обов'язково вказуються:

— повне найменування юридичної особи (страхувальника);

— дата державної реєстрації згідно з витягом (випискою) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців;

— код за ЄДРПОУ (пункт 4 розділу IV Положення 13-1).

Водночас реєстрація на Вебпорталі осіб, у тому числі страхувальників, які мають кваліфікований електронний підпис (далі — КЕП), здійснюється автоматично.

Разом з тим на авторизацію користувача як страхувальника за КЕП на Вебпорталі мають право особи, яким надано право підпису як керівництву підприємства, або за допомогою кваліфікованої електронної печатки підприємства.

В. о. директора Департаменту Д. ЧЕКОТУН

До змісту номеру