• Посилання скопійовано

Суть справи

Перевірки контрольованих операцій
Міндоходів наказом від 24.12.2013 р. №843 (див. «ДК» №12/2014) затвердило форму акта (довідки) про результати проведення перевірки платника податків з питань повноти нарахування і сплати податків та зборів під час здійснення контрольованих операцій, а також Вимоги до складення акта (довідки). Практики перевірок контрольованих операцій ще не склалося, підрозділ контролю у структурі податкового регулятора вже створено, проте перші перевірки почнуться вже після граничної дати подання Звіту про контрольовані операції — з травня 2014 р. Спробуймо проаналізувати, яким чином на задум законодавця мають здійснюватися перевірки контрольованих операцій.

Податкові застереження — чи захист є реальним?
Підприємство укладає договір із контрагентом, який поряд з основним договором надає як додаток до нього податкове застереження. За його положеннями, під збитками розуміють будь-які донарахування внаслідок податкових перевірок. На всі наші зауваження реакція одна — свобода договору (ст. 6 ЦКУ). Чи матиме це якісь наслідки? Чи варто з цим боротися під час переговорів щодо укладення договору? Чи можна буде пізніше запобігти стягненню сум у суді?

Перерахування ПДФО до бюджету
Міндоходів у листі від 08.11.2013 р. №14933/6/99-99-17-02-01-15 (див. «ДК» №12/2014) роз'яснює особливості перерахування ПДФО в разі відсутності на підприємстві зареєстрованих відокремлених підрозділів, але при виплаті доходів фізособам поза місцезнаходженням такого підприємства (в інших адміністративно-територіальних одиницях).

Форма №20-ОПП
Заповнення форми №20-ОПП викликає багато запитань у платників податків. У цій статті ми постараємося відповісти на найбільш поширені з них.

Торгові патенти у підприємців
Перед підприємцями доволі часто постає запитання, чи треба їм придбавати торговий патент. Відразу зауважимо: цей документ потрібен не всім підприємцям. А залежить це передусім від обраної системи оподаткування та способу здійснення розрахунків.

Неповний робочий час
Через відсутність замовлень на нашу продукцію фактично наше підприємство простоює. Оплата праці співробітників здійснюється за посадовою ставкою. І попри складну економічну ситуацію ми виплачуємо всім зарплату. Але все ж таки хотілося б зменшити робочий день працівників та відповідно зменшити їм виплати і відрахування до бюджету. Як це правильно зробити?

Імпорт до 300 євро
Наше підприємство замовило у Німеччині товари вартістю 250 євро. Нерезидент надішле їх нам поштою після того, як ми здійснимо передоплату. Як розмитнюється товар за таких умов? Які можуть бути наслідки, наприклад при реалізації товару?

До змісту номеру