РОЗДІЛ 1. ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ
Загальні положення захисту прав споживачів
01. Кого можна вважати споживачем у розумінні Закону про захист прав споживачів ?
02. Які права та обов’язки споживачів згідно із законодавством?
04. Що споживач повинен знати про сертифікацію продукції?
Необхідна інформація про товари, роботи, послуги
Гарантійні зобов’язання та гарантійне обслуговування
15. Що таке гарантійний строк та з якого дня він починає відраховуватись?
16. Які передбачено гарантії для споживачів протягом гарантійного строку?
17. Які документи повинні підтверджувати право на гарантійне обслуговування придбаного товару?
18. Які побутові товари підлягають гарантійній заміні та обслуговуванню?
Повернення товарів, коштів та відшкодування збитків
22. Які права мають споживачі, які бажають повернути придбані ними товари належної якості?
23. В інтернет-магазині придбаний товар неналежної якості. Що можна вчинити в такому випадку?
24. Як споживачу оформити скаргу до Інспекції з питань захисту прав споживачів?
26. Як повернути покупцю кошти за товар при використанні РРО?
Розрахунки картками та права споживачів
Права споживачів — для СГД на єдиному податку
Перевірки і відповідальність за порушення прав споживачів
43. Як здійснюється контрольна закупка товару з метою перевірки?
44. Яка відповідальність передбачена за порушення СГД норм Закону про захист прав споживачів?