Якщо орендар відремонтував ОЗ, але не встиг ним покористуватися, витрати все ж таки будуть
Наше підприємство взяло в оренду торговельне приміщення. Перед використанням ми вирішили його відремонтувати власними силами. Та, на жаль, так склалося, що вже після 3-х місяців оренди власник розірвав з нами угоду через суд. Договором передбачено право проводити ремонт орендованого ОЗ, але в угоді не передбачено зобов'язання орендодавця компенсувати такі витрати в разі дострокового розірвання договору. Що нам робити з витратами на ремонт?
Ціни і тарифи є вільними, за винятком регульованихдержавою
Ми — торговельне підприємство. Чи є законодавчо встановлені норми максимальної націнки на товари?
ОЗ, куплені на спрощеній системі оподаткування, після переходу на загальну систему можна амортизувати
Наше підприємство перейшло зі спрощеної системи оподаткування на загальну (сплату податку на прибуток). Чи маємо ми право тепер амортизувати ОЗ, придбані ще на спрощеній системі? Якщо таке право за нами все ж таки зберігається, яку саме вартість варто брати для визначення вартості амортизації у податковому обліку?
Про передоручення права підписувати касові документи слід подбати до відпустки керівника, бухгалтера, касира
На нашому невеличкому підприємстві настав сезон відпусток. Діяльність на цей час ми не припиняємо, тож і надалі у касі підприємства оформляються відповідні необхідні касові документи. Хто може підписувати видаткові та прибуткові касові документи замість керівника (бухгалтера або касира) у період його відпустки?
При продажу майна через повіреного ПДФО платить сам власник майна
Хто є платником ПДФО у разі продажу повіреною особою рухомого майна (автомобіля)?
Як податкова застава може бути використане не все майно ФОП
Яке майно ФОП не може бути використане як джерело погашення податкового боргу?
Податковий борг може бути стягнуто з належної платникові готівки
Чи мають право працівники органу ДПС вилучати готівку з каси підприємства у рахунок погашення його податкового боргу?