Етикетки на алкогольних напоях, які реалізуються на підприємствах громадського харчування, повинні бути марковані штампом
Яким нормативним документом обумовлено обов'язковість маркування на пляшці алкоголю штампом підприємства?
Зазначена норма передбачена Правилами роздрібної торгівлі алкогольними напоями, затвердженими постановою КМУ від 30.07.96 р. №854. Відповідно до п. 14 цих Правил, етикетки на алкогольних напоях, які реалізуються на підприємствах громадського харчування, повинні бути марковані штампом (печаткою) цього підприємства.
Крім того, згідно з п. 21 названих Правил, суб'єкт господарської діяльності також повинен забезпечити інформування споживача про роздрібні ціни на алкогольні напої за допомогою ярликів цін (цінників) на зразках напоїв, що перебувають у продажу. На ціннику чітко зазначаються назва напою, місткість, ціна за одиницю товару у грошовій одиниці України. На зворотному боці цінника мають бути підпис особи, відповідальної за визначення ціни, і дата, скріплені печаткою або штампом суб'єкта господарської діяльності (для підприємств системи споживчої кооперації, крім розташованих у містах, наявність печатки або штампа не є обов'язковою).
Олексій КРАВЧУК, к. ю. н., аудитор