• Посилання скопійовано

Якщо ПРРО не бачить КЕП, слід перевірити, до якого каталогу встановлено КЕП

Які дії СГ, якщо при авторизації в ПРРО на Аndroid надходить повідомлення «Користувачу необхідно додати КЕП», однак КЕП зареєстрований в Електронному кабінеті і встановлений на пристрій?

Якщо при авторизації в програмному реєстраторі розрахункових операцій (далі — ПРРО) на Аndroid надходить повідомлення «Користувачу необхідно додати КЕП», однак КЕП зареєстрований в Електронному кабінеті і встановлений на пристрій, то суб’єкту господарювання перш за все необхідно перевірити каталог, до якого збережено файл секретного ключа та сертифіката кваліфікованого електронного підпису.

Для версій Android до 10 та 10 і більше це різні каталоги.

Правильну адресу розміщення каталогу можна переглянути на третій сторінці інструкції «Програмне забезпечення реєстрації фіскальних чеків «ПРРО Каса» Керівництво користувача», яка знаходиться в архіві з завантаженим програмним забезпеченням ПРРО, де зазначено:

— якщо версія Android менша за 10 — секретний ключ і сертифікат розміщено в папці «Download»;

— якщо версія Android 10 або вище — секретний ключ і сертифікат розміщено в папці «PRRO.Posfiles».

Загальнодоступний інформаційний ресурс ДПС

До змісту номеру