• Посилання скопійовано

Про надання консультації

Лист Державної фіскальної служби України від 06.03.2017 р. №4597/6/99-99-08-02-01-15

Про надання консультації

Суттєво. У разі припинення договору з ДПI про визнання електронних документів платник податків до складення нового договору може подавати звітність особисто або надсилати поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення.

! Платникам податків

Державна фіскальна служба України розглянула звернення і повідомляє.

ДФС у своїй діяльності керується Конституцією України, Податковим та Митним кодексами України, законами України та іншими нормативно-правовими актами, на підставі яких контролюючі органи здійснюють свої повноваження.

Подання електронних документів засобами телекомунікаційного зв'язку до контролюючих органів здійснюється відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі — Кодекс) з урахуванням законів України від 22 травня 2003 року №851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» (зі змінами), від 22 травня 2003 року №852-IV «Про електронний цифровий підпис» та Iнструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.2008 р. №233, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 16.04.2008 р. за №320/15011 (далі — Iнструкція), на підставі договорів про визнання електронних документів (далі — Договір). Договір платник податків надсилає засобами телекомунікаційного зв'язку відповідно до затвердженого формату (стандарту) з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством. На Договір накладаються посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб, що мають право підпису (керівника, бухгалтера, печатки (за наявності), здійснюється шифрування документа в електронному вигляді та направлення його до органу ДФС за основним місцем обліку.

Після надходження Договору в електронному вигляді проводиться його розшифрування, здійснюються перевірки ЕЦП, відповідності електронного документа затвердженому формату (стандарту), наявності в системі чинного договору при надходженні проекту нового договору та формується перша квитанція про збереження документа. Після опрацювання Договору відповідним органом ДФС платнику надсилається друга квитанція, в якій зазначається результат розгляду.

Договір набирає чинності з моменту підписання сторонами та діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів.

Відповідно до абзацу третього пункту 49.4 статті 49 Кодексу в разі припинення Договору з підстав, визначених законом, платник податків має право до складення нового Договору подавати податкову звітність у спосіб, визначений підпунктами «а» і «б» пункту 49.3 цієї статті.

Перший заступник голови С. БІЛАН

До змісту номеру