Документальне оформлення простою на підприємстві
Розглянемо тему простою: як бухгалтер-кадровик має його оформити та для чого взагалі оформлювати простій. З'ясуймо також, чи можливим є варіант, щоб працівники просто не виходили на роботу, а в табелі їх позначати як П — (простій).
Правила внутрішнього трудового розпорядку
Ми, бухгалтери, знаємо, що більш ніж 50% успіху підприємства залежить саме від нас. Разом з тим на нас покладено велику відповідальність: бухгалтери, крім зарплатних питань, нерідко займаються й кадровими. Як-то кажуть, клімат на підприємстві залежить від бухгалтерії. Розгляньмо, як ми можемо використати своє становище на користь підприємства і полегшити життя собі. У другій статті з циклу «Кадри для бухгалтера» разом створюватимемо правила внутрішнього трудового розпорядку (далі — ПВТР).