• Посилання скопійовано

Про затвердження Порядку ведення реєстрів заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість

Постанова Кабінету Міністрів України від 22.02.2016 р. №68
Опублікована в «УК» 23.02.2016 р.
Чинна з 23.02.2016 р.

Про затвердження Порядку ведення реєстрів заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість

Суттєво. До реєстрів заяв про повернення суми БВ ПДВ включаються заяви, подані після 1 лютого 2016 року, а заяви, суми податку за якими не повернуті до 1 лютого 2016 р., не включаються до таких реєстрів.

! Платникам ПДВ

Відповідно до абзацу п'ятнадцятого підпункту 200.7.1 пункту 200.7 статті 200 Податкового кодексу України Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Порядок ведення реєстрів заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість, що додається.

2. Установити, що:

до реєстрів заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість включаються заяви, подані після 1 лютого 2016 року;

заяви про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість, суми податку за якими не повернуті до 1 лютого 2016 р., не включаються до таких реєстрів.

Прем'єр-міністр України А. ЯЦЕНЮК

Затверджений постановою КМУ від 22.02.2016 р. №68

Порядок ведення реєстрів заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість

! Платникам ПДВ

1. Цей Порядок визначає механізм включення поданих заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість (далі — заява) платниками податку на додану вартість (далі — платники податку), які відповідають критеріям, визначеним пунктом 200.19 статті 200 Податкового кодексу України (далі — Кодекс), до реєстру за формою згідно з додатком 11 (далі — реєстр 1) та платниками податку, які не відповідають таким критеріям, до реєстру за формою згідно з додатком 2 (далі — реєстр 2), а також унесення до зазначених реєстрів інформації про стан розгляду кожної заяви та опублікування реєстрів.

1 З додатками до Порядку можна ознайомитися на нашому сайті www.dtkt.ua. — Прим. ред.

2. Реєстри формуються ДФС за даними:

прийнятих територіальними органами ДФС податкових декларацій з податку на додану вартість (далі — податкові декларації) або уточнюючих розрахунків з податку на додану вартість (далі — уточнюючі розрахунки), передбачених абзацом четвертим пункту 50.1 статті 50 Кодексу, та заяв, поданих у складі податкових декларацій або уточнюючих розрахунків;

податкової інформації, зібраної та отриманої органами доходів і зборів, відповідно до глави 7 Кодексу.

3. Датою внесення заяви до реєстрів є:

дата подання податкової декларації за звітний (податковий) період у разі подання заяви у її складі;

дата подання уточнюючого розрахунку у разі подання заяви у його складі;

дата подання податкової декларації з порушенням граничних строків подання податкової декларації за звітний (податковий) період у разі подання заяви у її складі.

4. Реєстри формуються у хронологічному порядку за черговістю включення податкових декларацій або уточнюючих розрахунків, у складі яких подано заяви.

Заяви автоматично включаються до відповідного реєстру протягом операційного дня їх отримання у хронологічному порядку надходження.

5. Заяви виключаються з відповідного реєстру згідно з пунктом 48.7 статті 48, пунктом 49.11 статті 49 і пунктом 50.1 статті 50 Кодексу.

6. У разі коли попередньо включена до реєстру 1 заява, подана платником податку, якого за рішенням територіального органу ДФС визнано таким, що не відповідає критеріям, визначеним пунктом 200.19 статті 200 Кодексу, така заява виключається з реєстру 1 та включається до реєстру 2 за датою надіслання у порядку та строки, установлені пунктами 200.20 і 200.21 статті 200 Кодексу, платнику податку повідомлення про прийняття зазначеного рішення.

7. ДФС щодня опубліковує реєстри на своєму офіційному веб-сайті.

8. Реєстри складаються з двох частин та формуються за кожною заявою, поданою у складі податкової декларації або уточнюючого розрахунку (за умови його подання).

9. Перша частина реєстрів містить інформацію про:

дату подання заяви;

номер податкової декларації або уточнюючого розрахунку;

найменування або прізвище, ім'я та по батькові платника податку;

індивідуальний податковий номер платника податку.

10. Друга частина реєстрів містить інформацію про:

дату надіслання платнику податку територіальним органом ДФС повідомлення про відмову у прийнятті податкової декларації або уточнюючого розрахунку;

зазначену в заяві суму податку, заявлену до бюджетного відшкодування на рахунок платника податку в банку;

дату узгодження територіальним органом ДФС зазначеної у заяві суми податку, що підлягає бюджетному відшкодуванню;

дату висновку територіального органу ДФС із зазначенням суми податку, що підлягає бюджетному відшкодуванню, надісланого до територіального органу Казначейства;

суму податку, що підлягає бюджетному відшкодуванню, згідно з висновком територіального органу ДФС;

дату податкового повідомлення-рішення, в якому наводиться неузгоджена сума податку, заявлена до бюджетного відшкодування, зазначена у заяві;

номер податкового повідомлення-рішення, в якому наводиться неузгоджена сума податку, заявлена до бюджетного відшкодування, зазначена у заяві;

неузгоджену суму податку, заявлену до бюджетного відшкодування, що зазначена у заяві, відповідно до податкового повідомлення-рішення;

дату початку оскарження податкового повідомлення-рішення;

неузгоджену суму податку, заявлену до бюджетного відшкодування, що оскаржується;

дату закінчення оскарження податкового повідомлення-рішення;

суму податку, що підлягає бюджетному відшкодуванню, узгоджену за результатами оскарження;

дату повернення суми податку, що підлягає бюджетному відшкодуванню, на рахунок платника податку в банку;

суму податку, що підлягає бюджетному відшкодуванню, повернуту на рахунок платника податку в банку.

Інформація, що міститься у другій частині реєстрів, оновлюється ДФС щодня.

До змісту номеру