Електронний документообіг на найвищому рівні
Уряд України планує з січня 2012 року перейти на електронний документообіг. Як заявив голова Держкомнауки України Володимир Семиноженко, це дозволить значно підвищити ефективність діяльності уряду, прозорість ухвалення рішень, а також скоротити терміни ухвалення рішень.
За його словами, кожен комп'ютер в органах центральної влади буде підключено до відповідної системи. Особи, залучені до ухвалення урядових рішень, матимуть електронний цифровий підпис і зможуть перебувати у системі незалежно від свого місцеперебування. Наступним кроком на шляху до інформатизації стане повсюдне запровадження так званого єдиного вікна електронної звітності.
«ТЕЗА» — нове покоління систем електронного документообігу
У рамках VII науково-технічної конференції-виставки «DocFlow Україна 2011»1 вперше в Україні була представлена унікальна система управління документами та завданнями «ТЕЗА», розроблена компанією HAULMONT (Росія).
1 DOCFLOW — найбільший в Україні та СНД захід, присвячений електронному документообігу й автоматизації управління. Організатор DOCFLOW - група компаній ABBYY.
Система «ТЕЗА» швидко завойовує популярність на ринку СНД за рахунок великої кількості переваг, закладених до продукту на етапі його створення, широкої функціональності, високої надійності, можливості швидко запроваджувати її та зручності в експлуатації.
Нова система радо сприймається у різних галузях — у державному секторі економіки, промисловості, будівництві, сфері послуг. Одна з основних переваг «ТЕЗи» — це можливість доступу до додатка на будь-яких мобільних пристроях (ПК, планшетах тощо). Головні функції системи «ТЕЗА 3.0» реалізовано у 3-х редакціях, забезпечуючи користувачеві можливість добору оптимального варіанта вирішення бізнес-завдань:
— базова редакція (контроль виконавської дисципліни);
— стандартна редакція (оптимізація роботи з документами);
— розширена редакція (автоматизація канцелярії).
При цьому кожна редакція — це готове автономне рішення, з яким можна працювати відразу ж після встановлення системи на комп'ютер.
У системі «ТЕЗА» реалізовано такі функції та можливості:
— повідомлення електронною поштою з можливістю переходу безпосередньо з листа до документа;
— автономна система повідомлень про нові призначення;
— делегування повноважень одного користувача іншому;
— можливість створення картки завдання (документа) на підставі електронного листа з Outlook шляхом переміщення листа методом перетягування;
— консолідована звітність;
— автоматичне вивантаження звітів в Excel;
— фільтрація та групування даних у звіті за різними параметрами, збереження налаштованих форм звітів;
— персональні налаштування подання списків завдань (документів) і звітів;
— Multi File Upload: можливість додавання одночасно декількох файлів;
— повнотекстовий пошук;
— можливість коментування завдань та документів без зміни їхнього стану.