• Посилання скопійовано

Банківський рахунок завжди доступний

Обмін даними «1С:Підприємства 8» зі системою «Клієнт-Банк»

Обмін даними між «1С:Підприємством 8» та системами «Клієнт-Банк» — продукт, який дозволяє автоматизувати обмін інформацією про гривневі платіжні доручення та банківські виписки.

Цей продукт розроблений на основі «1С:Підприємства 8» і є рішенням для автоматизації обміну даними (інформацією про гривневі платіжні доручення та банківські виписки) між «1С:Підприємством 8» та системами «Клієнт-Банк» за допомогою файлів імпорту-експорту. Продукт сумісний з такими типовими рішеннями:

  • «1С:Підприємство 8. Управління торгівлею для України, ред. 2.3»;
  • «1С:Підприємство 8. Управління виробничим підприємством для України, ред. 1.3»;
  • «1С:Підприємство 8. Бухгалтерія для України, ред. 1.2»;
  • «1С:Підприємство 8. Управління торговим підприємством для України, ред. 1.2».

Увага! Редакція 1.3 цього продукту підтримує лише вищезазначені редакції. Для давніших редакцій слід використовувати редакцію 1.2.

Продукт створено з урахуванням досвіду розроблення аналогічного рішення для платформи «1С:Підприємство 7.7». Порівняно з ним нове рішення пропонує ще більшу зручність і простоту використання. Продукт не потребує вбудовування у типові рішення, внаслідок чого не ускладнюється оновлення конфігурацій «Управління виробничим підприємством для України» та «Управління торгівлею для України». Він дозволяє швидко та з мінімальними зусиллями створювати обробки для нових форматів систем «Клієнт-Банк».

Автоматизація банківської рутини

Функціональні можливості продукту дозволяють максимально автоматизувати у бухгалтерській програмі обробку платежів через банківський розрахунковий рахунок. Обмін даними «1С:Підприємства 8» зі системою «Клієнт-Банк» дозволяє виконувати такі операції:

1. Завантаження інформації про платежі з файлів вивантаження системи «Клієнт-Банк» у документи «1С:Підприємство 8».

2. Автоматичний пошук контрагентів за кодами ЄДРПОУ/ДРФО або найменуванням.

3. Автоматичне створення нових контрагентів із заповненням усіх доступних параметрів (розрахунковий рахунок, код ЄДРПОУ/ДРФО, форма власності тощо).

4. Пошук операцій, договорів за номером, зазначеним у змісті платежу. Пошук операцій здійснюється серед таких документів:

  • «Рахунок на оплату постачальнику/покупцю»;
  • «Замовлення постачальнику/покупцю (крім конфігурації «Бухгалтерія для України»)» залежно від напряму платежу.

Якщо за номером визначилася одна операція або декілька і їх сума збігається зі сумою платежу, такі операції підставляються до платежу. Якщо операція не визначилася автоматично, вибрати її можна вручну, під час добору можна фільтрувати операції. Можна вибрати одну або декілька операцій для закриття платежу за ними.

5. Вивантаження платіжних доручень з інформаційної бази «1С:Підприємства 8» до файла, який може бути імпортований системою «Клієнт-Банк».

6. Вибір системи «Клієнт-Банк», з якою слід провести обмін інформації, при цьому система може автоматично визначатися за кодом МФО банківського рахунка організації. При виборі розрахункового рахунка за МФО цього рахунка визначається назва формату обміну. Якщо раптом назва формату обміну визначається неправильно або взагалі не визначається, достатньо відредагувати будь-яким текстовим редактором (наприклад, NotePad) файл AllBanks.ini. Він розташований у каталозі продукту і містить рядки МФО1, МФО2, МФО3, НазваниеФорматаОбмена.

7. Гнучке налаштування різних параметрів продукту дозволяє вирішувати широке коло проблем при роботі з банківськими документами. Наприклад, що робити зі створеними документами — створити і залишити у журналі непроведеними чи відразу провести або відкрити їх усіх для перегляду? А може, відкрити не все, а лише ті, для яких потрібна «рука бухгалтера»? Таке є можливим, якщо, наприклад, обробці не вдалося знайти операцію (клієнт не заповнив призначення платежу) і її потрібно підставити вручну. Або, наприклад, сортувати у табличній частині завантажені платежі.

Обмін інформацією з будь-яким банком

Продукт не потребує вбудовування у типові рішення, внаслідок чого не ускладнюється оновлення конфігурацій «Управління виробничим підприємством для України» та «Управління торгівлею для України».

Продукт дозволяє швидко та з мінімальними зусиллями створювати обробки для нових форматів систем «Клієнт-Банк». Звичайно, продукт можна встановити і використовувати лише за наявності придбаного та встановленого примірника «1С:Підприємства 8» з однією з підтримуваних конфігурацій (наведені вище).

Програма підтримує 217 форматів обміну майже всіх банків України. Список підтримуваних нині банків опубліковано на http://1c.abbyy.ua/content/view/866/50/. Проте якщо у цьому списку немає вашого банку або банк, в якому обслуговується ваше підприємство, змінив формат обміну, то досить відправити запит на лінію консультацій компанії «ABBYY Україна» (з прикладом файла від клієнт-банка) — і потрібний формат обміну буде актуалізовано або додано до списку.

Iмпортно-експортні операції документів

Iмпорт виписки виконується за одну дату, а експорт може виконуватися за період. При імпорті підтвердження здійснених вихідних платежів система шукає вихідні платіжні доручення, введені до системи за заданий у параметрах обробки період. Це означає, що ви могли зробити вихідні платіжні доручення вчора і позавчора, а пройшли по банку обидва платежі сьогодні — обробка їх знайде та проставить правильну дату оплати в документи — цією датою і будуть сформовані проведення під час проведення платіжного доручення. Система контролює та не дублює раніше завантажені платежі. Те, що платіж уже є, перевіряється за збігом контрагента, номера платіжного доручення, суми та напряму платежу.

При імпорті виписки відбувається пошук уже наявних у базі контрагентів. Пошук здійснюється за кодом ЄДРПОУ/ДРФО. Якщо контрагент не буде знайдений при встановленому прапорці налаштувань Автоматически создавать контрагентов, обробка автоматично створить нові елементи довідників, при цьому також буде автоматично створено банківські рахунки.

При формуванні найменувань створюваних контрагентів враховуються скорочені назви видів підприємств, наприклад найменування ТзОВ «Контрагент» буде записано як «Контрагент, ТзОВ». Це зроблено для того, щоб легше було шукати контрагентів у довіднику за першими літерами найменувань. Ви можете керувати використанням цієї функції, редагуючи спеціальний файл-заготовку, в якому зазначається список поєднання літер, які слід забирати з початку найменування контрагента. Наприклад, якщо у цьому файлі є рядок ТзОВ, то при створенні нової юридичної особи, назва якої в експортованій виписці починається з ТзОВ (далі йде пропуск або «), це найменування трансформується таким чином: ТзОВ «Контрагент» буде записано до інформаційної бази «1С:Підприємства» як «Контрагент, ТзОВ».

Таблиця імпортованих документів зафарбовується залежно від того, чи повністю заповнено всі необхідні реквізити для запису і проведення платіжних документів і чи відповідає сума платежу сумі документів розрахунків, які платіж закриває.

При експорті можна керувати, чи вивантажувати всі платежі за обраний період. При цьому довідково відображаються підсумкові суми платежів для вивантаження.

Особливості придбання

До постачання продукту не входять обробки форматів обміну зі системами «Клієнт-Банк». Надіславши до «ABBYY Україна» запит, процедура якого вбудована у продукт і максимально автоматизована, можна отримати електронною поштою по дві обробки форматів обміну для кожної копії продукту.

Для отримання додаткових обробок можна придбати додаткові копії продукту.

До змісту номеру