Касова книга у відокремленому підрозділі
Чи потрібно вести касову книгу у структурному підрозділі (в якому встановлено РРО), якщо вся виручка здається до каси головного підприємства з оформленням ПКО? А якщо структурний підрозділ самостійно здає готівку до банку (інкасація)?
Чи може орендар самостійно оплачувати комунальні послуги за орендоване приміщення?
Медичний центр (платник ПДВ) орендує приміщення у ФОПа на 3-й групі ЄП. Чи можна сплачувати комунальні платежі за це приміщення з поточного рахунку підприємства? У договорі оренди є пункт, який дозволяє сплачувати комунальні послуги безпосередньо ОСББ, оминаючи ФОПа.
Оподаткування офісного продуктового набору
Підприємство (платник податку на прибуток та ПДВ) списує каву, чай, цукор та мийні засоби для потреб працівників. При придбанні суми ПДВ включаються до ПК. В акті списання зазначається, що ТМЦ списано на госппотреби. Також є лист ДФС про те, що ПЗ нараховувати не потрібно. Чи правильно це і чи потрібно нараховувати ПЗ у цьому випадку?
Що робити з невикористаним резервом відпусток?
Підприємство за критеріями 2017 та 2018 років належить до мікропідприємств. До 2019 р. нараховувало резерв відпусток. У 2019 р. прийнято рішення відмовитися від створення резерву відпусток. Що робити із сумою невикористаного резерву станом на 01.01.2019 р.: списати на дохід чи нараховувати відпустки в 2019 р. за рахунок резерву, а новий резерв при цьому не створювати?