• Посилання скопійовано

Регламент опрацювання податкових декларацій з податку на додану вартість, за якими нараховано від'ємне значення та/або задекларовано бюджетне відшкодування податку на додану вартість (витяг)

Затверджений наказом ДПСУ від 19.06.2012 р. №522

Регламент опрацювання податкових декларацій з податку на додану вартість, за якими нараховано від'ємне значення та/або задекларовано бюджетне відшкодування податку на додану вартість (витяг)

Суттєво. Податкові декларації із нарахованим від'ємним значенням різниці між сумою ПЗ та сумою ПК (рядок 19), за якими бюджетне відшкодування ПДВ не задекларовано (рядок 23 має нульове значення), підлягають ретельному опрацюванню.

! Платникам ПДВ

<...>

3. Порядок опрацювання декларацій із нарахованим від'ємним значенням різниці між сумою податкового зобов'язання та сумою податкового кредиту (рядок 19 декларації), за якими бюджетне відшкодування податку на додану вартість не задекларовано (рядок 23 має нульове значення)

3.1. Податкові декларації із нарахованим від'ємним значенням різниці між сумою податкового зобов'язання та сумою податкового кредиту (рядок 19 декларації), за якими бюджетне відшкодування податку на додану вартість не задекларовано (рядок 23 має нульове значення) підлягають ретельному опрацюванню за даними інформаційних баз органів державної податкової служби з метою виявлення можливих порушень податкового законодавства (відповідно до наказу №228).

3.2. Підрозділи, що забезпечують контроль за правомірністю відшкодування ПДВ (юридичних, фізичних осіб) під час камеральних перевірок декларацій із задекларованими сумами від'ємного значення різниці між сумою податкового зобов'язання та сумою податкового кредиту, здійснюють оцінку ймовірності недекларування (неповного декларування) суб'єктом господарювання податкових зобов'язань, невиконання вимог іншого законодавства, контроль за яким покладено на органи державної податкової служби, з метою їх відбору для організації виїзних позапланових документальних перевірок.

За наявності підстав для проведення документальної позапланової перевірки, визначених у статті 78 Кодексу, черговість застосування додаткових контрольно-перевірочних заходів через ймовірність порушень платником вимог чинного законодавства визначається пропорційно до кількості орієнтовних ризиків, притаманних суб'єкту господарювання (далі — Ризики), до яких можливо віднести:

суб'єктом господарювання вперше (від дати отримання свідоцтва платника ПДВ або платником ПДВ за 12 останніх місяців (чотири квартали) нараховано від'ємне значення ПДВ (рядок 19 декларації) у сумі 100 тис. грн і більше;

існування розбіжностей, що виникли внаслідок завищення податкового кредиту, заниження податкових зобов'язань упродовж останніх 1095 днів;

наявні уточнюючі розрахунки, якими змінено розмір податкового зобов'язання (у бік зменшення) або податкового кредиту (у бік збільшення) за останні шість місяців (два квартали), та податковим органом не використано право на проведення відповідної перевірки, передбачене пунктом 50.3 статті 50 Кодексу;

рівень визначення податкового зобов'язання з податку на прибуток для сплати до бюджету (відношення сплаченого податку до обсягів отриманих доходів) є нижчим від середнього по галузі у кожному з останніх чотирьох звітних податкових періодів (кварталів);

наявність у складі податкового кредиту сум ПДВ за податковими накладними, за якими продавцем порушено порядок їх реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних та не подано в установленому порядку відповідну заяву зі скаргою на дії такого продавця (додаток 8 до декларації з ПДВ);

наявність розбіжностей у податковій звітності з даними митних органів (інформація про фактичне ввезення та вивезення товару за межі митної території України) щодо суми експортних операцій, відображеної платником у рядку 2.1 декларації з ПДВ;

використання платником податків непрозорих схем із давальницькою сировиною;

формування від'ємного значення ПДВ за рахунок здійснення попередньої оплати товарно-матеріальних цінностей (з урахуванням даних Єдиного реєстру податкових накладних);

формування від'ємного значення ПДВ за рахунок придбання або спорудження (будівництва) основних засобів;

відсутність протягом попередніх 24 послідовних звітних податкових періодів (місяців) (для платників податку із квартальним звітним періодом — протягом попередніх восьми послідовних звітних періодів) документальних планових перевірок та здійснення бюджетного відшкодування за результатами камеральних перевірок;

наявність фактів, що свідчать про необхідність опрацювання схеми постачання суб'єкта господарювання у розрізі ланцюгів постачання (за результатами аналізу всіх постачальників-резидентів, яким сплачено (нараховано) суми ПДВ у складі вартості товарів (послуг) та включено до податкового кредиту (рядки 10.1 та 16 декларації), зокрема:

контрагенти підпадають під критерії, визначені Наказом ДПС України від 10.05.2012 р. №390 «Про внесення змін до Методичних рекомендацій щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок»;

податковий кредит сформовано за рахунок підприємств ризикової категорії, що задіяні у формуванні схемного податкового кредиту («транзитерів», «податкових ям»), у тому числі за ланцюгами поставки.

Результати опрацювання Ризиків з відповідним обґрунтуванням або інформація про їх відсутність відображаються у довідці у формі висновку (висновку).

3.3. У разі встановлення Ризиків, за умови наявності підстав, визначених у статті 78 Кодексу, не пізніше тридцятого календарного дня від граничного терміну отримання декларації щодо кожного окремого платника підрозділом, що забезпечує контроль за правомірністю відшкодування ПДВ (юридичних, фізичних осіб), при відсутності таких підрозділів — працівниками, які виконують такі функції, забезпечується складання доповідної записки на ім'я керівника органу державної податкової служби (або посадової особи, яка виконує його обов'язки) із зазначенням підстав для прийняття рішення про проведення позапланової виїзної (невиїзної) перевірки платника.

Рішення про доцільність проведення позапланової документальної виїзної (невиїзної) перевірки платника, яка проводиться з урахуванням рекомендацій, наведених у розділі 7 цього Регламенту, та у терміни, визначені статтею 82 Кодексу, приймається виключно керівником органу державної податкової служби (або посадовою особою, яка виконує його обов'язки) шляхом накладання відповідної резолюції з обов'язковим зазначенням дати прийняття такого рішення.

3.4. У разі якщо за результатами позапланової виїзної (невиїзної) документальної перевірки виявлено порушення чинного законодавства та винесено відповідні повідомлення-рішення, при перевірках податкових декларацій за наступні податкові періоди з'ясовується врахування платником зменшення/збільшення залишку від'ємного значення за результатами перевірки податкового органу, зокрема:

при виявленні факту заниження заявленої платником податку суми бюджетного відшкодування (включення до рядка 24 податкової декларації частини від'ємного значення, яка дорівнює сумі податку, фактично сплаченій постачальникам) та складання податкового повідомлення про заниження заявленої суми бюджетного відшкодування ПДВ за формою «В2» згідно з додатком 6 до наказу №985;

при зменшенні розміру від'ємного значення суми ПДВ та складанні податкового повідомлення-рішення про зменшення від'ємного значення суми ПДВ платника за формою «В4» згідно з додатком 8 до наказу №985.

3.5. Упродовж трьох робочих днів, які настають за граничним терміном проведення камеральної перевірки, підрозділи, що забезпечують контроль за правомірністю відшкодування ПДВ (юридичних та/або фізичних осіб), передають до підрозділів адміністрування ПДВ (оподаткування фізичних осіб) відпрацьовані декларації із нарахованим від'ємним значенням ПДВ згідно з реєстром таких декларацій (у разі їх надходження від платників податку до органів державної податкової служби на паперових носіях), а у разі прийняття рішення про проведення позапланових виїзних перевірок відповідними підрозділами — впродовж трьох робочих днів після завершення таких перевірок (у разі відсутності зазначених підрозділів — забезпечується працівниками, які виконують такі функції).

<...>

5. Особливості опрацювання декларацій із заявленими до відшкодування сумами податку на додану вартість (рядок 23 декларації), які підлягають першочерговому відпрацюванню

5.1. Суб'єкти господарювання, що подали декларації із заявленими сумами бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку, підлягають аналізу на відповідність критеріям, передбаченим пунктом 200.19 статті 200 Кодексу, за якими визначається наявність права на автоматичне бюджетне відшкодування.

5.2. Зареєстровані у податковій інспекції декларації із заявленими сумами бюджетного відшкодування ПДВ підлягають обов'язковій камеральній перевірці, яка проводиться:

відповідно до пункту 200.18 статті 200 Кодексу впродовж 20 календарних днів, наступних за граничним терміном отримання податкової декларації платника, який підпадає під критерії, відповідність яким дає право на отримання автоматичного бюджетного відшкодування;

відповідно до пункту 200.22 статті 200 Кодексу впродовж 5 календарних днів, наступних за граничним терміном отримання податкової декларації платника, який підпадає під критерії, відповідність яким дає право на отримання автоматичного бюджетного відшкодування, та має позитивну податкову історію (з 2014 року).

5.3. У терміни, визначені пунктом 200.21 статті 200 Кодексу, орган державної податкової служби зобов'язаний повідомити суб'єкта господарювання про невідповідність критеріям та відсутність права на отримання автоматичного бюджетного відшкодування ПДВ шляхом надання повідомлення про невідповідність платника податку критеріям на автоматичне бюджетне відшкодування, визначеним пунктом 200.19 статті 200 розділу V Кодексу (далі — повідомлення), яке формується автоматично із використанням даних АС «Перелік платників податку, які не мають права на автоматичне бюджетне відшкодування ПДВ».

Повідомлення може бути вручене керівникові (уповноваженій особі) суб'єкта господарювання або надіслане поштою при заповненні відповідних граф.

У структурному підрозділі, яким вручено (направлено) повідомлення, залишаються копія та корінець такого повідомлення, які долучаються до справи платника податків.

У разі оскарження платником податку повідомлення про невідповідність платника податку критеріям на автоматичне бюджетне відшкодування, визначеним пунктом 200.19 статті 200 розділу V Кодексу, орган державної податкової служби розглядає таку скаргу у порядку, встановленому статтею 56 Кодексу.

5.4. Відмова в отриманні автоматичного бюджетного відшкодування ПДВ не позбавляє права на отримання відшкодування у загальному порядку.

При з'ясуванні доцільності проведення документальної позапланової виїзної перевірки достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування ПДВ слід враховувати, що наявність документально підтвердженої інформації про порушення платником норм податкового законодавства відповідно до пункту 78.1 статті 78 розділу II Кодексу (за наслідками отримання податкової інформації виявлено факти, що свідчать про можливі порушення платником податків податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби), є однією з підстав, визначених у п. 7 Переліку, затвердженого постановою №1238, для проведення такої перевірки.

Для інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності державної податкової служби відповідно до підпункту 72.1.2.6 пункту 72.1 статті 72 Кодексу використовується інформація, що надійшла, у тому числі від органів виконавчої влади, про експортні та імпортні операції платників податків.

5.5. У разі відповідності до критеріїв, передбачених пунктом 200.19 статті 200 Кодексу, за якими визначається наявність права на автоматичне бюджетне відшкодування, але відсутнє підтвердження камеральною перевіркою достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування ПДВ підрозділом, відповідальним за проведення такої перевірки, платнику податку вручається або надсилається (з повідомленням про вручення):

акт камеральної перевірки для підписання відповідно до пункту 86.2 статті 86 Кодексу (у разі зменшення суми бюджетного відшкодування ПДВ);

лист щодо необхідності проведення документальної позапланової виїзної перевірки, складений з урахуванням висновку (у разі виявлення достатніх підстав, що надають право на проведення документальної позапланової виїзної перевірки згідно з постановою №1238).

5.6. Щодо декларацій, достовірність нарахування сум бюджетного відшкодування ПДВ за якими буде визначено під час документальної позапланової виїзної перевірки (в тому числі з урахуванням вимог постанови №1238), для відображення в обліку інформації про відповідні рішення не пізніше останнього дня граничного терміну проведення камеральної перевірки копія першої сторінки висновку (з візою керівника податкового органу та розділом 1 «Вступна частина») підрозділом, яким складено документ, передається до підрозділів прогнозування, аналізу, обліку та звітності.

<...>

7. Організація та проведення документальних позапланових виїзних перевірок достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість (документальних позапланових виїзних (невиїзних) перевірок правомірності нарахування від'ємного значення податку)

7.1. Відповідно до підпункту 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 Кодексу органи державної податкової служби можуть проводити:

документальні позапланові виїзні (невиїзні) перевірки правомірності нарахування від'ємного значення ПДВ, яке становить більше 100 тис. грн (у порядку та терміни, визначені главою 8 Податкового кодексу);

документальні позапланові виїзні перевірки достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування ПДВ на підставі пункту 200.11 статті 200 Кодексу та за наявності достатніх підстав, визначених постановою №1238, протягом 30 календарних днів, що настають за граничним терміном проведення камеральної перевірки.

<...>

7.3. Під час документальної позапланової виїзної перевірки органи державної податкової служби здійснюють зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платника податків (документальні позапланові перевірки) у порядку, визначеному Кодексом, постановами №1232 та №1245:

7.3.1. до початку перевірки опрацьовується інформація про перелік суб'єктів господарювання — постачальників, відібраних для відпрацювання (додаток 5 до цього Регламенту1), складена під час камеральної перевірки за даними Системи зіставлення та Єдиного реєстру податкових накладних (у разі наявності);

1 Додатки не наводяться.

7.3.2. у разі виявлення додаткових обставин (оновлена ймовірна схема ланцюгів постачання під час документальної позапланової виїзної перевірки, інформація підрозділів податкової міліції щодо можливого залучення окремих контрагентів для формування схемного податкового кредиту, у тому числі у ланцюгах постачання, тощо) відповідно до підпункту 4.2.1 глави 4 цього Регламенту перелік належних до опрацювання контрагентів доповнюється та впродовж терміну проведення документальної позапланової виїзної перевірки вживаються заходи щодо отримання податкової інформації шляхом здійснення зустрічних звірок (документальних позапланових виїзних перевірок у разі неотримання інформації та її документального підтвердження) із суб'єктами господарювання з урахуванням вимог Кодексу, постанов №1232 та №1245;

<...>

7.4. Результати документальної позапланової виїзної (невиїзної) перевірки оформлюються:

довідкою:

у разі відсутності на дату складання такої довідки документально підтверджених фактів порушень чинного законодавства;

актом у разі:

встановлення факту заниження податкових зобов'язань та/або завищення податкового кредиту та, відповідно, зменшення суми заявленого бюджетного відшкодування ПДВ та/або від'ємного значення ПДВ (частково або на повну суму);

встановлення факту завищення заявленого бюджетного відшкодування сум ПДВ через недотримання вимог пункту 200.4 статті 200 Кодексу в частині наявності фактичної оплати та, відповідно, відмови у наданні такого бюджетного відшкодування (частково або на повну суму);

Зразок форми акта (довідки) наведено у додатку 2 до Наказу.

7.5. у разі якщо за результатами позапланової документальної перевірки виявлено повну або часткову невідповідність суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у декларації з ПДВ, орган державної податкової служби відповідно до пункту 58.1 статті 58 та пункту 200.14 статті 200 Кодексу надсилає платнику ПДВ відповідне податкове повідомлення-рішення в порядку, встановленому наказом №985:

7.5.1. У разі перевищення заявленої платником податку суми бюджетного відшкодування через заниження податкових зобов'язань або завищення податкового кредиту з ПДВ (розділ II податкової декларації з ПДВ) щодо суми, визначеної органом державної податкової служби за результатами перевірок, податковий орган надсилає платнику податку податкове повідомлення про перевищення заявленої суми бюджетного відшкодування ПДВ за формою «В1» згідно з додатком 5 до наказу №985;

7.5.2. У разі заниження заявленої платником податку суми бюджетного відшкодування (включення до рядка 24 податкової декларації частини від'ємного значення, яка дорівнює сумі податку, фактично сплаченій постачальникам) щодо суми, визначеної органом державної податкової служби за результатами перевірок, такий контролюючий орган надсилає платнику податку податкове повідомлення про заниження заявленої суми бюджетного відшкодування ПДВ за формою «В2» згідно з додатком 6 до наказу №985. У цьому випадку відповідно до пункту 200.6 статті 200 Кодексу вважається, що платник податку добровільно відмовляється від отримання такої суми заниження як бюджетного відшкодування та враховує її у зменшення податкових зобов'язань з цього податку в наступних податкових періодах. Такі суми в обов'язковому порядку підлягають опрацюванню з метою виявлення операцій, що мають ознаки сумнівності;

7.5.3. У разі з'ясування за результатами проведення перевірок факту, за яким платник податку не має права на отримання бюджетного відшкодування (недотримання вимог пунктів 200.4 (у частині наявності фактичної оплати) та 200.5 статті 200 Кодексу), податковий орган надсилає платнику податку податкове повідомлення про відмову у наданні бюджетного відшкодування ПДВ за формою «ВЗ» згідно з додатком 7 до наказу №985;

7.5.4. У разі коли контролюючий орган відповідно до пункту 58.1 статті 58 Кодексу зменшує розмір від'ємного значення суми ПДВ, розрахованого платником податків відповідно до розділу V Кодексу, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення про зменшення від'ємного значення суми ПДВ платника за формою «В4» згідно з додатком 8 до наказу №985.

7.6. У разі якщо згідно з пунктом 54.3 статті 54 Кодексу контролюючий орган самостійно визначає суму грошових зобов'язань платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення про розрахунок або перерахунок грошових зобов'язань, зроблений за результатами перевірки, за формою «Р» згідно з додатком 2 до наказу №985.

7.7. У разі коли контролюючий орган самостійно визначає суми податкового зобов'язання, зменшення суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення суми ПДВ платника податків тягне за собою накладення на платника податків штрафу в розмірі, визначеному у статті 123, з врахуванням вимог пункту 54.3.2 статті 54 Кодексу.

7.8. На суму бюджетного відшкодування ПДВ, щодо нарахування якої на дату формування довідки не виявлено фактів порушень законодавства, підрозділом, відповідальним за проведення позапланової виїзної документальної перевірки (з урахуванням Регламенту формування узагальненої інформації щодо обсягів сум бюджетного відшкодування ПДВ у розрізі декларацій 100 тис. грн і більше щодо платників, які мають право на бюджетне відшкодування), у двох примірниках складається «А2».

<...>

8. Опрацювання Єдиного реєстру податкових накладних

8.1. Дані аналізу Єдиного реєстру податкових накладних (далі — Єдиний реєстр) є одним з інструментів виявлення фактів безпідставного формування податкового кредиту, наслідком чого може бути зменшення сум бюджетного відшкодування ПДВ. Ефективності використання цього механізму буде досягнуто:

під час визначення достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування ПДВ, коли з'ясовується питання дотримання платником вимог положень Кодексу в частині отримання права на формування податкового кредиту, визначеного пунктом 198.2 статті 198 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу;

під час документальної позапланової виїзної перевірки продавця та у відповідних випадках покупця товарів/послуг, оскільки виявлення розбіжностей даних податкової накладної та Єдиного реєстру є підставою для проведення органами державної податкової служби таких перевірок.

<...>

У разі коли на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються непідтвердженими зазначеними цим пунктом документами, платник податку несе відповідальність згідно з Кодексом.

Відповідно до пункту 198.6 статті 198 Кодексу у разі якщо платник податку не включив у відповідному звітному періоді до податкового кредиту суму ПДВ на підставі отриманих податкових накладних, таке право зберігається за ним протягом 365 календарних днів з дати виписування податкової накладної.

Платники податку, що застосовували касовий метод до набрання чинності Кодексом або застосовують касовий метод, мають право на включення до податкового кредиту сум податку на підставі податкових накладних, отриманих протягом 60 календарних днів з дати списання коштів з банківського рахунка платника податку.

Результатом перевірки правомірності формування податкового кредиту з урахуванням вимог статті 201 Кодексу вважатиметься:

зменшення суми податкового кредиту у разі виявлення порушень та встановлення відсутності права у платника на включення відповідних сум податку до складу податкового кредиту (складається акт про результати документальної позапланової виїзної перевірки);

з'ясування обставин, за яких виникнення розбіжностей має об'єктивний характер (складається довідка про результати документальної позапланової виїзної перевірки);

подання платником уточнюючих розрахунків (з урахуванням положень пункту 50.3 статті 50 Кодексу).

8.3. Зазначені положення не застосовуються до платників податку, для яких на дату виписування накладної не запроваджено обов'язковість реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі.

9. Організація роботи структурних підрозділів органів державної податкової служби зі зведеною інформацією про обсяги сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість

9.1. Формування та надсилання узагальненої інформації про обсяги сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість, визначені у висновках, здійснюється згідно з Порядком №68/23.

9.2. За участі підрозділів, що забезпечують контроль за правомірністю відшкодування ПДВ (юридичних та фізичних осіб), у разі відсутності таких підрозділів — працівників, які виконують такі функції, податкової міліції ДПI районного рівня та СДПI, виходячи з наявних матеріалів, що можуть свідчити про підтвердження достовірності нарахування бюджетного відшкодування ПДВ, забезпечується надання до прогнозування, аналізу, обліку та звітності ДПI районного рівня (СДПI) належно оформленого узагальненого переліку платників (підписаних керівниками структурних підрозділів та погоджених із заступниками начальника податкового органу, які відповідно до розподілу обов'язків здійснюють керівництво роботою відповідних структурних підрозділів) у розрізі декларацій зі сумами можливих обсягів відшкодування грошовими коштами згідно із затвердженими порядками для проведення обов'язкового контролю за відповідністю сум до даних карток особових рахунків, формування зведеної інформації та передачі в електронному вигляді до ДПС обласного рівня та ДПС України.

9.3. Силами підрозділів, що забезпечують контроль за правомірністю відшкодування ПДВ, оподаткування фізичних осіб, податкової міліції, внутрішньої безпеки в органах ДПС проводиться ретельний аналіз зведеної інформації, за результатами якого підбираються наявні матеріали щодо відшкодування сум ПДВ, які враховуються при їх узагальненні підрозділом контролю за правомірністю відшкодування податку на додану вартість.

9.4. Здійснення підготовчих робіт, направлення та отримання узагальнених матеріалів щодо відшкодування сум ПДВ для формування довідок про підтвердження сум ПДВ до відшкодування за деклараціями, щодо яких таких узагальнених матеріалів не отримано, забезпечується силами підрозділів прогнозування, аналізу, обліку та звітності.

9.5. Рішення, що передують фактові відшкодування ПДВ з бюджету, приймаються з урахуванням норм законодавства, урядових доручень, окремих постанов Кабінету Міністрів України, обсягів бюджетного відшкодування ПДВ, визначеного розписом Міністерства фінансів України.

10. Облік результатів перевірок

10.1. Підрозділи прогнозування, аналізу, обліку та звітності органів державної податкової служби у день надходження інформації, зазначеної у пункті 4.7 глави 4 та пункті 7.8 глави 7 цього Регламенту, здійснюють відповідні облікові операції у картках особових рахунків платників ПДВ.

10.2. Підрозділи прогнозування, аналізу, обліку та звітності готують та надають відповідно до пункту 200.12, підпункту 200.18.1 пункту 200.18 статті 200 Кодексу органам Державного казначейства України висновки про суми відшкодування ПДВ із урахуванням результатів перевірок:

протягом 3-х робочих днів від дати надання довідок «А1» про підтвердження правомірності нарахування сум бюджетного відшкодування ПДВ за результатами камеральної перевірки податкової декларації платника, який відповідає критеріям автоматичного бюджетного відшкодування ПДВ;

протягом 5-ти робочих днів від дати надання довідок «А2» про підтвердження правомірності нарахування сум бюджетного відшкодування ПДВ за результатами камеральної або документальної позапланової виїзної перевірок податкової декларації платника, який не відповідає критеріям автоматичного бюджетного відшкодування ПДВ.

Директор Департаменту оподаткування юридичних осіб Л. ПАВЕЛКО

До змісту номеру