• Посилання скопійовано

Вчіться правильно управляти малим підприємством

Компанія «1С» починає новий курс «Оперативне управління у малому бізнесі з використанням програми «1С:Управління невеликою фірмою 8». Курс розрахований на 3 дні навчання (24 академічні години). Після закінчення курсу учасникам видається свідоцтво фірми «1С» про його проходження.

Новий курс буде корисний для директорів малих підприємств різної специфіки, головних бухгалтерів та фінансових фахівців, які відповідають за організацію управлінського обліку та планування, і менеджерів оперативного управління виробничою, збутовою та постачальницькою діяльністю.

Завдяки навчанню стане зрозумілим, як побудувати повний цикл оперативного управління на малому підприємстві. Ви здобудете вміння ефективно використовувати можливості програми для автоматизації обліку, планування, контролю та аналізу діяльності на своєму підприємстві. Освоївши навики роботи у програмі, зможете самостійно налаштувати її у користувацькому режимі без програмування.

На курсах ви навчитеся користуватися технологією планування та бюджетування в обсягу, потрібному для вирішення завдань малого бізнесу. А отримане вміння контролювати роботу працівників за допомогою програми дасть можливість формувати різні мотиваційні схеми їх заохочення.

Час занять: 10:00 — 17:00

Вартість: 1320 (для партнерів) та 1650 грн (для користувачів). До вартості входять: навчальні матеріали, обід та кава-брейки у процесі навчання.

Місце проведення курсів: м. Київ, вул. Депутатська, 16/8, навчальний клас «1С Україна».

Реєстрація:

044 422-55-55 (факс); 044 450-75-81 (телефон)

у Iнтернеті: www.1c.ru/ukraina/training

Зміст курсу «Оперативне управління у малому бізнесі з використанням програми «1С:Управління невеликою фірмою 8»

Частина 1. Основа інформаційної системи оперативного управління у малому бізнесі:

  • поняття оперативного управління, класичний цикл управління підприємством;
  • структура програми, коротка характеристика та призначення кожного з розділів.

Частина 2. Основні бізнес-процеси:

  • реєстрація звернень покупців;
  • планування та контроль виконання дій за зверненнями;
  • замовлення покупця й аналіз потреб за замовленнями;
  • виконання замовлень покупців, обліку та планування;
  • закриття, контроль виконання, оцінка клієнтом якості виконання замовлення;
  • аналіз продажів;
  • основи технології CRM.

Частина 3. Забезпечення бізнес-процесів:

  • облік даних про виготовлювану продукцію;
  • склад виробів і технологія випуску;
  • аналіз потреб виробництва у сировині та матеріалах, планування закупівель;
  • робота з постачальниками, контроль виконання плану закупівель;
  • складський облік запасів.

Частина 4. Фінанси:

  • аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості, взаєморозрахунки з контрагентами;
  • оперативне управління коштами. Платіжний календар;
  • управління витратами, розрахунок фактичної собівартості;
  • формування вартості купованих товарів у торговій діяльності;
  • облік витрат підприємства, що не включаються до складу собівартості;
  • аналіз доходів та витрат;
  • аналіз фінансової звітності, отриманої за даними управлінського обліку;
  • фінансове планування, складання основних бюджетів та контроль їх виконання.

Частина 5. Персонал:

  • облік відомостей про працівників підприємства;
  • планування роботи персоналу, завдання;
  • аналіз виконання завдань та доручень;
  • контроль завантаження персоналу, календарі;
  • облік робочого часу працівників;
  • погодинна та відрядна оплата праці;
  • управління фінансовою мотивацією персоналу, оплата за результат, KPI.
До змісту номеру