Шахрайство в Інтернеті
Соціальні мережі, напевно, найбільш відвідувані ресурси в Iнтернеті. Саме цей факт і приваблює зловмисників на такі сайти. Довіра до відомих інтернет-брендів призводить нерідко до серйозних проблем не лише для користувачів, а й для компаній та навіть держав.
Зловмисники вигадують найвитонченіші схеми отримання конфіденційних даних користувачів Iнтернету. Для поширення шкідливого ПЗ або шахрайського контенту вони найактивніше використовують соціальні мережі. Не став винятком і відомий російський ресурс «ВКонтакте». Експерти «Лабораторії Касперського» проаналізували наявні погрози та визначили головні небезпеки, що загрожують користувачам цієї соціальної мережі. Через особисті повідомлення, за допомогою банерів зловмисники поширюють посилання на сервіси, які нібито дають можливість побачити, хто і коли заходив на вашу сторінку. Заманюючи таким чином на підроблені сайти, отримують ваш логін та пароль, що дозволяють використовувати сторінку для спам-розсилок та фішингових атак, дізнаються номер вашого мобільного телефону, з якого крадуться гроші, заробляють на відправленні дорогих СМС, використовуючи ваш телефон.
Увага! Тільки за один тиждень при спробах користувачів перейти за посиланнями, розміщеними на сайті vkontakte.ru, фіксується близько 200 тис. спрацьовувань антивірусу «Лабораторії Касперського».
Пам'ятайте, що чим вищою є популярність соціальної мережі, тим активніше її експлуатують зловмисники!
Людський чинник — найслабша ланка у захисті від кіберпогроз
Найпоширеніші цільові атаки, що завдають основних збитків компаніям, організаціям та їхні клієнтам:
Витік клієнтських баз, персональних даних користувачів, включаючи інформацію про банківські карти. Серед потерпілих компаній: Honda, канал Fox News, банк Citibank. Збитки від такого роду кібератак є величезними. Так, наприклад, унаслідок злому сервісів Sony зловмисники отримали доступ до даних 77 млн користувачів.
Зіпсована ділова репутація компанії. Зламуючи корпоративні мережі, зловмисники викладають в Iнтернет конфіденційну інформацію про компанію та її клієнтів. Унаслідок цього втрачається довіра з боку клієнтів, що завдає непоправної шкоди іміджу компанії.
Корпоративне шпигунство. Втрати від такої цільової атаки навіть важко оцінити. Так, наприклад, хакерам вдалося викрасти у компанії Mitsubishi Heavy Industries дані про розроблення реактивних винищувачів та креслення ядерних електростанцій. Усі перераховані атаки здійснюються зловмисниками за класичною схемою, з використанням електронної пошти працівників компаній! Жодні найнадійніші антивірусні системи не убезпечать компанію чи установу від втрати конфіденційної інформації, якщо у системі корпоративного захисту не враховуватиметься людський чинник.
УВАГА! Нові телефонні номери лінії консультацій «1С Україна»
Телефон лінії консультацій (044) 390-82-50 змінено на (044) 422-55-50.
Для передплатників, які обслуговуються по лінії інформаційно-технологічного супроводу (IТС), номер телефону (044) 390-82-51 змінено на (044) 422-55-51.
Телефон центру ліцензування (044) 390-82-54 змінено на (044) 422-55-54.