• Посилання скопійовано

Онлайн-бухгалтерія для великих та малих, досвідчених та початківців

За допомогою унікального веб-сервісу iFin

Розвиток інтернет-технологій породжує нові інноваційні рішення. Ще недавно бухгалтерія була відокремленою кастовою сферою, секрети якої були доступні далеко не всім. Тепер «таємниці» бухгалтерського та податкового обліку розкрито і ними можуть скористатися не лише спеціально підготовлені фахівці.

Ведення облікової рутини, постійний контроль фінансового становища фірми, відстеження взаєморозрахунків із контрагентами, максимально проста процедура здавання звітності — саме такі завдання вирішуються за допомогою сучасних веб-сервісів. Більшість із них націлені на надання послуг тим керівникам та власникам підприємств, які воліють самостійно вести бухгалтерський облік своєї компанії.

Онлайн-бухгалтерія iFin — це універсальний інноваційний продукт, розроблений професіоналами в галузі нових технологій та бухгалтерії. Він дозволяє в одному середовищі вести бухгалтерський та податковий облік, формувати всю необхідну звітність, документально супроводжувати всі торгові та фінансові операції, аналізувати результати діяльності для підприємців різної форми власності та різного оподаткування. Робота з сервісом відбувається віддалено та цілодобово. Вона не потребує високопродуктивних характеристик комп'ютера — потрібне лише підключення до Iнтернету. При цьому можна використовувати будь-яку операційну систему та будь-який популярний браузер.

Чи можна довіряти свою бухгалтерію Iнтернету?

Ви, напевно, переконані, що збереженість та безпека даних, тим більше бухгалтерських, надійніше забезпечується на персональному комп'ютері. I матимете рацію, але тільки почасти. Така гарантія можлива при виконанні багатьох умов, основні з яких: забезпечення захисту від крадіжки даних, використання системи шифрування, антивірусного захисту.

Власне безпека — це основа інтернет-сервісу, метою якого є ведення обліку. Ось чому найважливішою перевагою онлайн-бухгалтерії iFin є високий рівень безпеки ведення обліку. Обробка даних у рамках проекту iFin, їх зберігання здійснюються на базі Windows Azure — нової платформи Microsoft. Робота з сервісом iFin відбувається віддалено, а вся ваша база даних — на гарантовано захищеному сервері. Навіть працюючи зі своєю бухгалтерією у метро чи кав'ярні, ви можете бути певні, що інформація залишиться конфіденційною, тому що на сервері використовується спеціальний механізм шифрування і ваші дані шифруються безпосередньо під час їх передачі від веб-браузера до сервера.

Конфіденційність даних регламентована внутрішньою політикою iFin — доступ до даних має тільки користувач системи. Завдяки співпраці iFin і Microsoft усі сервіси онлайн-бухгалтерії будуть переведені на платформу Windows Azure. Це повністю убезпечить дані користувачів та забезпечить високу швидкість роботи електронного бухгалтера.

Ведення бухгалтерії ще ніколи не було таким легким

Для роботи з онлайн-бухгалтерією iFin не потрібно спеціального навчання — система створена максимально зрозумілою навіть для початківця-користувача ПК. Не треба володіти спеціальними знаннями також у галузі бухгалтерії і документообігу — достатньо отримати доступ до системи iFin і почати працювати. Після авторизації користувач автоматично переходить на сторінку основного розділу системи.

У розділі Бізнес відображається інформація за рахунками, тут же і кнопки для швидкого виконання повсякденних дій — створення рахунків, контрагентів, додавання товарів та послуг. У ньому всі фінансові документи, звіти і прогнози завжди у вас під рукою. За допомогою онлайн-бухгалтерії iFin ви будете завжди у курсі всіх новин та змін у законодавстві — iFin завжди підкаже, що, куди і коли потрібно здати.

Після того як отримано доступ до системи, перше, що потрібно зробити, — це внести свої дані.

Розділ Реквізити містить необхідну інформацію про вашу фірму або декілька фірм (у цьому разі можна вибрати необхідний профіль). У розділі можна редагувати, додавати і змінювати дані, які беруть участь у створенні документів. Після цього можна розпочинати роботу з документами у системі, яка має декілька розділів, що забезпечують бухгалтера необхідним для роботи функціоналом.

У розділі Документи система автоматично формує всі необхідні документи на підставі введення простих даних. Усі документи, створені у iFin, повністю відповідають законодавству України та містять всі необхідні реквізити. Не потрібно бути фахівцем, щоб створити будь-який документ — iFin зробить це за вас. Якщо слід внести додаткові дані, спливе підказка, яка зазначає, що і як робити.

Цей розділ складається з декількох підрозділів: Рахунки, Акти виконаних робіт, Видаткові накладні, Податкові накладні та Довіреності.

Підрозділ Рахунки — ключовий у розділі. Тут ви зможете виставляти рахунки своїм клієнтам, надсилати їх електронною поштою і контролювати своєчасність та акуратність сплати.

Виставляння рахунка у системі iFin займе менше хвилини — вам потрібно буде заповнити лише декілька полів. Процедура додавання позиції у рахунку автоматизована, і вам достатньо ввести перші декілька символів, щоб вибрати з наданого списку потрібний варіант. Якщо такої позиції немає, то її можна додати відразу ж зі сторінки рахунка.

Алгоритм дій зі створення й управління рахунками інтуїтивно простий. У системі ви зможете створювати, сплачувати, роздруковувати рахунки відразу для декількох контрагентів. Програма автоматично визначає платника ПДВ та заповнює відповідні поля у документі. Коректність створеного документа можна перевірити у вікні передогляду і за потреби внести зміни, стягнувши документ собі на комп'ютер. Для зберігання готового документа можна вибрати потрібний формат. Рахунок, що має статус «сплачений», і документи, введені на його підставі, враховуватимуться під час формування звітності.

Для досвідченіших бухгалтерів передбачено можливість редагувати документи, у разі якщо їм не підходить задана системою дата або якщо документи треба зробити заднім числом.

Розділ Номенклатура містить список усіх ваших товарів та послуг. Наявність на складі кожної позиції товару автоматично відстежується та враховується при створенні документів. Ви легко зможете контролювати розбиття товарів за кількістю.

У розділі Працівники ведеться облік працівників компанії із зазначенням дати прийняття (звільнення), організації, посадового окладу.

Увага!

Підтримка всіх форм власності і видів оподаткування у системі iFin буде запроваджена до кінця 2011 року.

У розділі Контрагенти зберігається інформація про всіх ваших покупців і постачальників. Не потрібно пам'ятати всіх клієнтів та їхні реквізити! Програма iFin у будь-який момент покаже весь список ваших контрагентів та автоматично заповнить у документах всі необхідні поля. Тут же можна переглянути всю історію роботи з покупцями або постачальниками (рахунки, обороти тощо). Система iFin оперативно дасть відповідь на питання, який дохід приніс вам той чи інший клієнт або яку заборгованість він має.

Розділ Звіти включає всі звіти: поточні, майбутні та здані (до архіву). Кожен звіт має статус («зданий», «не зданий»), який відстежується інтегрованим до системи модулем онлайнового здавання звітності. Система дозволяє змінювати статус уручну.

Стартує веб-сервіс iFIN

Отримайте доступ до онлайн-бухгалтерії першими!

Придбаваючи абонемент iFin заздалегідь, ви отримуєте можливість доступу до системи онлайн-бухгалтерії із підтримкою компанії потрібного вам виду власності за ціною, набагато нижчою від ринкової, — 69 грн на місяць!

Передпродажний абонемент може бути активований до 1 березня 2012 року.

Звіти потрібні насамперед тим, хто хоче контролювати свій бізнес. У системі iFin ви зможете не лише максимально зручно створювати, зберігати свої місячні, квартальні та річні звіти, а й здавати електронні звіти до держорганів просто зі середовища, де вони були сформовані.

Уся звітність, яку повинен здавати працедавець, формується у системі автоматично, без додаткових зусиль бухгалтера. Після перевірки підготовлений звіт ви зможете або роздрукувати (якщо волієте здавати його самостійно), або зберегти, або відразу ж надіслати до всіх необхідних інстанцій. Для цього вам додатково знадобиться ЕЦП, який компанія iFin може надати.

Нарахування податків та внесків на зарплату — рутинне завдання. У системі iFin достатньо лише вказати зарплату — і всі нарахування будуть зроблені автоматично. Залишиться тільки сплатити платіжні доручення, які система також сформує сама.

За своєчасністю здавання звітів простежить Календар бухгалтера — вбудований інструмент для повідомлень та попереджень. Він нагадає про майбутню важливу дату повідомленням як у системі, так і на електронну пошту і СМС, а потім чекатиме підтвердження, наприклад, про сплачений рахунок або надісланий звіт.

Узявши на озброєння систему iFin, ви отримаєте унікальну можливість в онлайні вести все підприємство загалом: і документообіг, і бухгалтерський із податковим облік, створювати звітність та надсилати її за призначенням. I все це в одній системі — iFin!

До змісту номеру