Суттєво. Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється без укладення договору, шляхом надсилання до контролюючого органу будь-якого електронного документа у встановленому форматі.
! Платникам податків
Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється без укладення відповідного договору.
Керівник платника податків визначає та змінює перелік уповноважених осіб, які наділяються правом підписання, подання, отримання документів та інформації через електронний кабінет від імені платника податків, а також їхні повноваження.
Суб’єктом електронного документообігу платник податків стає після надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа у встановленому форматі з дотриманням вимог Закону №851 та Закону №2155.
Припинення електронного документообігу між платником податків та контролюючим органом відбувається виключно у випадках:
— отримання інформації від кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг про завершення строку чинності (або скасування) кваліфікованого сертифіката відкритого ключа керівника платника податків;
— отримання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань про зміну керівника платника податків;
— отримання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань про державну реєстрацію припинення юридичної особи;
— наявності в Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків інформації про припинення підприємницької діяльності ФОП чи незалежної професійної діяльності фізичної особи;
— наявності в Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків інформації про закриття реєстраційного номера облікової картки платника податків у зв’язку зі смертю.
Порядок обміну електронними документами платника податків та контролюючого органу затверджує Міністерство фінансів України.