- За якою формою декларації звітуємо з податку на прибуток у 2021 році?
- З якого періоду подається уточнююча форма декларації з податку на прибуток зі змінами, внесеними Наказом №649?
- Чи планують оновлювати форму декларації протягом 2021 року?
- Чи треба подавати порожню декларацію?
- Що зазначаємо в декларації, яка подається при ліквідації підприємства?
- Які ставки податку на прибуток діють у 2021 році?
- Коли сплачуємо податок на прибуток?
- Що нового в формі декларації з податку на прибуток?
- Які зміни було внесено до основної частини декларації?
- Які зміни були внесені до додатка ЗП?
- Які зміни було внесено до додатка ВП?
- Які зміни було внесено до додатка ПН?
- Які зміни було внесено до додатка РІ?
- Які зміни було внесено в додаток АМ?
- Декларацію доповнено новими додатками КІК, КІК-К, КІК-ТЦ, КІК-ЦП — чи треба їх складати за І квартал 2021 року?
- Хто подає декларацію з податку на прибуток лише за рік?
- Хто може не застосовувати податкові різниці в 2021 році?
- Зменшуємо фінрезультат на збитки минулих років: чи треба складати додаток ПП?
- Виплачуємо дивіденди: коли не відображаємо в декларації авансовий внесок з податку на прибуток?
- Який порядок застосування прискореної амортизації ОЗ передбачено у 2021 році?
- У попередніх роках платник податку на прибуток не застосовував коригування фінрезультату: як визначається балансова вартість основних засобів та строки корисного використання для розрахунку податкової амортизації?
- Сплачуємо нерезиденту роялті: чи виникає податкова різниця у 1 кварталі?
- Як заповнюються графи 5 та 6 таблиці 1 додатка ПН у разі виплати нерезиденту доходів, які відповідно до правил міжнародного договору звільнені від оподаткування та з яких не утримується та не перераховується податок на доходи нерезидента?
- Чи має право платник податку на прибуток, який перейшов зі спрощеної системи оподаткування, зменшити фінансовий результат до оподаткування на суму від'ємного значення об'єкта оподаткування, що обліковувалось у нього до переходу на спрощену систему оподатк
- Чи збільшується фінрезультат до оподаткування на суму коштів, перерахованих платником податку надавачам послуг на лікування або навчання своїх працівників?
на мiсяць безкоштовно!Спробувати
Головні новини
- Декларація з податку на прибуток за угодою про розподіл продукції за ІІІ кв. 2026 р.: інструкція із заповнення
- Звіти за І-ІІІ кв. 2026 р. про внески за непрацевлаштування осіб з інвалідністю: як заповнити неплатникам
- Нові ставки збору за паркування на 2027 рік оприлюднено у 2026 році: ДПС роз'яснила податкові наслідки
- Нове в бухобліку та фінзвітності для малого бізнесу – 2026: Мінфін вніс зміни до НП(С)БО 25
- Статутний капітал у 2026 році за Законом №2275: від створення ТОВ до ліквідації
Головне за тиждень
від редакції «Дебет-Кредит»
Останні консультації
- Спадкування частки у статутному капіталі ТОВ у 2026 році: алгоритм дій спадкоємця, охорона корпоративних прав та державна реєстрація (аудіоверсія)
Який порядок переходу частки померлого учасника ТОВ до його спадкоємця? Чи потрібна згода інших учасників товариства? Як спадкоємцю захистити бізнес від дій інших учасників до спливу 6 місяців, хто може бути призначений управителем спадщини та які документи необхідні для державної реєстрації вступу до ЄДР?
- Електронний підпис у договорах та актах ФОП: ризики та норми закону №2155 у 2026 році (аудіоверсія)
Чи правомірно фізичним особам – підприємцям підписувати договір про надання послуг та первинні документи (зокрема, акти наданих послуг) за допомогою кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису (КЕП/УЕП), та чи визнаються такі документи ДПС при податкових перевірках?
- Виключення учасника з ТОВ у 2026 році: підстави за статтями 15 і 23 Закону про ТОВ та алгоритм дій (аудіоверсія)
За яких підстав ТОВ може виключити учасника відповідно до статей 15 і 23 Закону про ТОВ? Який порядок дій товариства: оформлення рішення загальних зборів, державна реєстрація змін і розрахунки з виключеним учасником?
- МПЗ за 2025 рік: який коефіцієнт індексації НГО застосовувати
Для обчислення загального МПЗ за 2025 рік застосовується коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель за 2024 рік — 1,12. ДПС пояснила, чому коефіцієнт 1,08 за 2025 рік тут не використовується
- Корпоративний договір у ТОВ у 2026 році: зміст, правові механізми захисту партнерів, вирішення тупикових ситуацій та судова практика (аудіоверсія)
Які умови можна включити до корпоративного договору в ТОВ, а які є нікчемними в силу закону? Хто може бути стороною такого договору? Які інструменти забезпечують виконання домовленостей між учасниками та інвесторами і як судова практика оцінює захисні застереження?
Семінари для бухгалтерів
- Критичність підприємства для бронювання працівників: критерії, документи, подання, помилки та ризики. Зміни по критеріям, анулювання, подоавження, нове подання. 10 помилок у пакеті документів, через які підприємство отримує відмову або повернення...
Лектор: Мойсеєнко Т.
14 жовтня, середа - Витрати підприємства-платника податку на прибуток: правила формування, зв’язок з бухобліком, коригування фінрезультату
Лектор: Самарченко О.Р.
15 жовтня, четвер - Інтерактивний онлайн-курс «Військовий облік без штрафів + бронювання без помилок» Практичний курс для кадровика, від списків до перевірки бронювання
Лектор: Мойсеєнко Т.
16 жовтня, пʼятниця - Відрядження-2026: ТОП-50 помилок, які потрібно виправити, щоб уникнути податкових штрафів Добові, аванс, відмітки, (не)дозволені витрати на відрядження, розрахункові та підтверджені документи, курсові розрахунки та різниці, дистанційні працівники...
Лектор: Мойсеєнко Т.
20 жовтня, вівторок
Перевір свого контрагента:
сервіс надано OpenDataBot




