СУТЬ СПРАВИ
ЗАПИТАННЯ І ВІДПОВІДІ
ДОКУМЕНТИ ДЛЯ РОБОТИ
від редакції «Дебет-Кредит»
Хто саме має формувати списки для звіряння військовозобов’язаних: підприємство чи ТЦК? Чи повинно підприємство самостійно ініціювати звіряння? Хто складає графік такого звіряння та яким чином його доводять до відома?
Інформація про реквізити автоматично стає доступною як тільки відкрилася інтегрована картка платника щодо військового збору
Підприємство з нового року планує оплачувати недержавне страхування для працівників (соціальний пакет). Розглядаються два варіанти договорів: тристоронній (працівник-підприємство-СК) та двосторонній (підприємство-СК). Які податкові наслідки виникають для працівників, якщо податки також сплачує підприємство? Чи матиме працівник право на податкову знижку в такому випадку?
За результатами інвентаризації 2025 року підприємство списує ТМЦ, придбані у 2012–2015 роках, які непридатні для використання. Податкові накладні на придбання відсутні, частина товарів ввезена за ВМД. Як заповнити податкову накладну на компенсуючі податкові зобов'язання, якщо немає даних про початкові податкові накладні та ВМД? Які реквізити вказувати у рядках такої податкової накладної?
Постачальник відправив товар 28.11.2025 р. транспортною компанією. Покупець отримав товар 03.12.2025 р., що підтверджується актом наданих послуг від транспортної компанії. Якими документами обґрунтувати дату оприбуткування товару 03.12.2025 р. та віднести на його вартість додаткові витрати на транспортування?
Лектор: Мойсеєнко Т.
Лектор: Мойсеєнко Тетяна
Лектор: Самарченко О.Р.
Лектор: Мойсеєнко Т.
сервіс надано OpenDataBot
СУТЬ СПРАВИ
ЗАПИТАННЯ І ВІДПОВІДІ
ДОКУМЕНТИ ДЛЯ РОБОТИ