• Посилання скопійовано

Зразок 3. Додаток до Договору купівлі-продажу стосовно надання дистриб'юторами маркетингових послуг та виплати підприємством мотиваційних виплат

Зразок 3. Додаток до Договору купівлі-продажу стосовно надання дистриб'юторами маркетингових послуг та виплати підприємством мотиваційних виплат

Додаток до Договору купівлі-продажу від... №...

<...>

У межах договірних відносин та з метою стимулювання збуту товару «...», організації та управління його рухом до споживача Дистриб'ютор надає Підприємству такі види маркетингових послуг:

1) стимулювання та підтримка товарообігу товару. Такий вид послуг включає:

виконання встановлених Договором «…» показників закупівлі товару «...»;

своєчасне погашення Покупцем власної кредиторської заборгованості перед Підприємством відповідно до умов, встановлених у Договорі «…»;

2) просування товару. Такий вид послуг включає:

організацію та проведення Дистриб'ютором рекламних акцій стосовно товару «…»;

участь Дистриб'ютора у виставках стосовно аналогічних товарів;

виготовлення та/або розповсюдження Дистриб'ютором рекламних матеріалів стосовно товару «…» відповідно до запланованих заходів з просування товару, що викладені у Договорі «…».

Винагорода Підприємства за надані Дистриб'ютором маркетингові послуги розраховується та сплачується Підприємством Дистриб'ютору в порядку, встановленому Договором «…», за виконання умов Договору «…» як:

3) мотиваційні виплати, до яких належить квартальний бонус. Мотиваційні виплати здійснюються за послуги стимулювання та підтримання товарообігу товару «…» в розмірі 2,5% від бази нарахування бонусу. База нарахувань бонусу дорівнює вартості придбаних товарів за попередній звітний період (квартал). Розрахована таким чином сума мотиваційних виплат містить у собі суми ПДВ за надані Дистриб'ютором послуги стимулювання та підтримання товарообігу товару «…»;

4) винагорода за послуги просування товару «…» (рекламний бонус) в розмірі фактичних документально підтверджених витрат Дистриб'ютора, що пов'язані з наданням послуг просування товару «…», але не більше 1,5% від бази нарахування бонусу. База нарахувань бонусу дорівнює вартості придбаних та повністю оплачених товарів за попередній звітний період (квартал). Розрахована таким чином сума винагороди містить у собі суми ПДВ за надані Дистриб'ютором послуги просування товару «…».

За підсумками звітного періоду — кварталу та відповідно до умов Договору «…» Сторони складають Акт приймання-передачі наданих маркетингових послуг у 2-х примірниках по одному примірнику для кожної зі Сторін. Дистриб'ютор складає проект Акта приймання-передачі наданих маркетингових послуг та після його підписання зі свого боку направляє два примірники Акта приймання-передачі наданих маркетингових послуг рекомендованим листом на адресу Підприємства.

У разі відсутності претензій щодо наданих маркетингових послуг Підприємство підписує та направляє підписаний один примірник Акта приймання-передачі наданих маркетингових послуг на адресу Дистриб'ютора не пізніше (____) робочих днів з дня отримання Акта приймання-передачі наданих маркетингових послуг від Дистриб'ютора.

<...>

До змісту номеру